Opinie użytkownika (3)

Zostawiłam swoje dane...
Zostawiłam swoje dane kontaktowe na stronie Operatora Play. Dane zostawiłam wieczorem a następnego dnia rano otrzymałam telefon zwrotny. Chciałam zamówić dodatkowy abonament z telefonem. Pan bardzo szybko i zrozumiale przedstawił mi ofertę. Interesował mnie droższy telefon, zaproponował wtedy wyższy abonament z pakietem ciekawych dodatków oraz zasugerował też inny model telefonu, podobno lepszy ale i tańszy. Poinformowałam Pana, że muszę sprawę przedyskutować, bo telefon nie będzie dla mnie. Brakowało mi trochę chęci przekonania mnie do zakupu przy pierwszym kontakcie. Pan od razu zgodził się na kontakt w innym terminie. I tak się też umówiliśmy. Jestem bardzo zadowolona, uzyskałam wszystkie niezbędne informacje. No i kontakt nastąpił bardzo szybko.

Beata_1259

19.03.2015

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szukałam wczoraj żelu...
Szukałam wczoraj żelu do mycia twarzy. Udałam się do sklepu Hebe. Jestem wybredna, ponieważ moja skóra jest bardzo wrażliwa i ma tendencję do trądziku. Jak tylko weszłam na dział z kosmetykami do twarzy, bardzo miła Pani zaczepiła mnie i zapytała, czy może w czymś pomóc. Wyjaśniłam, czego potrzebuję i od razu wiedziała co może mi zaproponować. Przedstawiła mi kilka produktów w różnych cenach, w końcu zdecydowałam się na jeden ze średniej półki i dobrałam jeszcze krem do twarzy. Pani sprawiała wrażenie bardzo ogarniętej i wiedziała o czym mówi. Wyglądała na bardzo kompetentną osobę i oczywiście była ciągle uśmiechnięta i miła. W salonie jak zwykle panował porządek, to jest bardzo fajne. Lubię ten sklep, bo panuje tam świetna atmosfera, często są też fajne promocje i super obsługa.

Beata_1259

19.03.2015

Hebe

Placówka

Katowice, 3-go Maja 30

Nie zgadzam się (0)
26 lutego rano...
26 lutego rano zadzwoniłam na infolinię sklepu Euro RTV AGD, ponieważ chciałam zarezerwować w sklepie ramkę cyfrową. Zależało mi na jednym konkretnym modelu. Pani potwierdziła, że sprzęt będzie na mnie czekał w wybranym sklepie. Wieczorem podjechałam do galerii. Pan z obsługi szybko do mnie podszedł z zapytaniem, czy czegoś potrzebuję. Przeszliśmy od razu do kasy i Pan zaczął wyszukiwać mojego zamówienia w systemie, miał z tym bardzo duże problemy, nie mógł go znaleźć. Drugi Pan pomagał mu w tym, w końcu zamówienie udało się odnaleźć. Niestety ramka, którą zamówiłam, była ostatnią z dostępnych i w dodatku porysowana. Pan zaproponował mi inną, ale podczas gdy chciał mnie zaprowadzić do działu, gdzie ramki są wystawione, z tym również miał problem. W końcu, po przejściu całego sklepu odnaleźliśmy odpowiedni dział i udało się dokonać zakupu. Ogólnie Panowie mieli mały problem z ogarnięciem całej sytuacji, obsługa trwała bardzo długo i średnio jestem zadowolona z wizyty. Bardzo nieprofesjonalnie wyglądały próby odnalezienia zamówienia jak i odpowiedniej półki z ramkami. Następnym razem poważnie zastanowię się nad zakupem w tym sklepie, ewentualnie zainteresuję się tym dużo wcześniej, żeby nie mieć podobnych problemów. Dobrze, że jakaś ramka w końcu się znalazła, bo prezent byłby nieudany :)

Beata_1259

19.03.2015

Kwant

Placówka

Katowice, 3-go Maja 30

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi