Zostawiłam swoje dane kontaktowe na stronie Operatora Play. Dane zostawiłam wieczorem a następnego dnia rano otrzymałam telefon zwrotny. Chciałam zamówić dodatkowy abonament z telefonem. Pan bardzo szybko i zrozumiale przedstawił mi ofertę. Interesował mnie droższy telefon, zaproponował wtedy wyższy abonament z pakietem ciekawych dodatków oraz zasugerował też inny model telefonu, podobno lepszy ale i tańszy. Poinformowałam Pana, że muszę sprawę przedyskutować, bo telefon nie będzie dla mnie. Brakowało mi trochę chęci przekonania mnie do zakupu przy pierwszym kontakcie. Pan od razu zgodził się na kontakt w innym terminie. I tak się też umówiliśmy. Jestem bardzo zadowolona, uzyskałam wszystkie niezbędne informacje. No i kontakt nastąpił bardzo szybko.
Szukałam wczoraj żelu do mycia twarzy. Udałam się do sklepu Hebe. Jestem wybredna, ponieważ moja skóra jest bardzo wrażliwa i ma tendencję do trądziku. Jak tylko weszłam na dział z kosmetykami do twarzy, bardzo miła Pani zaczepiła mnie i zapytała, czy może w czymś pomóc. Wyjaśniłam, czego potrzebuję i od razu wiedziała co może mi zaproponować. Przedstawiła mi kilka produktów w różnych cenach, w końcu zdecydowałam się na jeden ze średniej półki i dobrałam jeszcze krem do twarzy. Pani sprawiała wrażenie bardzo ogarniętej i wiedziała o czym mówi. Wyglądała na bardzo kompetentną osobę i oczywiście była ciągle uśmiechnięta i miła. W salonie jak zwykle panował porządek, to jest bardzo fajne. Lubię ten sklep, bo panuje tam świetna atmosfera, często są też fajne promocje i super obsługa.
26 lutego rano zadzwoniłam na infolinię sklepu Euro RTV AGD, ponieważ chciałam zarezerwować w sklepie ramkę cyfrową. Zależało mi na jednym konkretnym modelu. Pani potwierdziła, że sprzęt będzie na mnie czekał w wybranym sklepie. Wieczorem podjechałam do galerii. Pan z obsługi szybko do mnie podszedł z zapytaniem, czy czegoś potrzebuję. Przeszliśmy od razu do kasy i Pan zaczął wyszukiwać mojego zamówienia w systemie, miał z tym bardzo duże problemy, nie mógł go znaleźć. Drugi Pan pomagał mu w tym, w końcu zamówienie udało się odnaleźć. Niestety ramka, którą zamówiłam, była ostatnią z dostępnych i w dodatku porysowana. Pan zaproponował mi inną, ale podczas gdy chciał mnie zaprowadzić do działu, gdzie ramki są wystawione, z tym również miał problem. W końcu, po przejściu całego sklepu odnaleźliśmy odpowiedni dział i udało się dokonać zakupu. Ogólnie Panowie mieli mały problem z ogarnięciem całej sytuacji, obsługa trwała bardzo długo i średnio jestem zadowolona z wizyty. Bardzo nieprofesjonalnie wyglądały próby odnalezienia zamówienia jak i odpowiedniej półki z ramkami. Następnym razem poważnie zastanowię się nad zakupem w tym sklepie, ewentualnie zainteresuję się tym dużo wcześniej, żeby nie mieć podobnych problemów. Dobrze, że jakaś ramka w końcu się znalazła, bo prezent byłby nieudany :)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.