Opinia użytkownika: Beata_1259
Dotycząca firmy: Kwant
Treść opinii: 26 lutego rano zadzwoniłam na infolinię sklepu Euro RTV AGD, ponieważ chciałam zarezerwować w sklepie ramkę cyfrową. Zależało mi na jednym konkretnym modelu. Pani potwierdziła, że sprzęt będzie na mnie czekał w wybranym sklepie. Wieczorem podjechałam do galerii. Pan z obsługi szybko do mnie podszedł z zapytaniem, czy czegoś potrzebuję. Przeszliśmy od razu do kasy i Pan zaczął wyszukiwać mojego zamówienia w systemie, miał z tym bardzo duże problemy, nie mógł go znaleźć. Drugi Pan pomagał mu w tym, w końcu zamówienie udało się odnaleźć. Niestety ramka, którą zamówiłam, była ostatnią z dostępnych i w dodatku porysowana. Pan zaproponował mi inną, ale podczas gdy chciał mnie zaprowadzić do działu, gdzie ramki są wystawione, z tym również miał problem. W końcu, po przejściu całego sklepu odnaleźliśmy odpowiedni dział i udało się dokonać zakupu. Ogólnie Panowie mieli mały problem z ogarnięciem całej sytuacji, obsługa trwała bardzo długo i średnio jestem zadowolona z wizyty. Bardzo nieprofesjonalnie wyglądały próby odnalezienia zamówienia jak i odpowiedniej półki z ramkami. Następnym razem poważnie zastanowię się nad zakupem w tym sklepie, ewentualnie zainteresuję się tym dużo wcześniej, żeby nie mieć podobnych problemów. Dobrze, że jakaś ramka w końcu się znalazła, bo prezent byłby nieudany :)