Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Pewnego razu wybrałem się do punktu obsługi Play w celu rezygnacji z umowy, ponieważ dobiegła ona końca. Kompetencja pracowników budziła zastrzeżenia oraz minusem był problem z internetem. Czas obsługi wydłużony a chodziło tylko o rezygnację z numeru. Poinformowałem pracownika o tym, że chce zrezygnować z numeru, nie chcę przechodzić na kartę, niestety co okazało się później umowa została rozwiązana, a numer przeszedł do oferty play na kartę. Małe nieporozumienie ze strony personelu. Ogólne wrażenie mało pozytywne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.