Wizyta w sklepie Biedronka pozostawiła u mnie raczej negatywne wrażenie. Personel wydawał się niezainteresowany pomocą mimo że zapytałem o konkretny produkt, nikt nie potrafił mi udzielić jasnej odpowiedzi ani nie próbował pomóc. niektórych artykułów spożywczych brakowało, a świeżość warzyw i owoców pozostawiała sporo do życzenia. Panował lekki bałagan, a alejki były częściowo zablokowane przez nierozpakowane palety z towarem.
Na samym wejściu do drogerii zostałem przywitany przez sprzedawcę, w trakcie przeglądania artykułów Pani podeszła do mnie i zaoferowała pomoc w doborze interesujących mnie produktów. Przy finalizacji zakupów został mi zaproponowany produkt objęty promocją i zachęcenie do pobrania aplikacji i założenia konta. Obsługa była szybka oraz w przyjaznej atmosferze z zachowaniem profesjonalizmu. Sklep był dobrze wyposażony w asortyment, brak pustych półek oraz panował porządek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.