Restauracja "Markowa" to niewielki lokal w dzielnicy Kuźniki. Położona jest dogonie w centrum osiedla, prowadzona w ramach rodzinnej firmy zapewnia dostęp średnio wykwintnej ale bardzo smacznej kuchni.
Restauracja urządzona jest elegancko i sprawia wrażenie przytulnego i spokojnego miejsca na posiłek. Można go spożyć przy jednym z czterech 4/5 osobowych stołów, które są przestronne i mieszczą sie na nich swobodnie posiki i dodatki. Spocząć można na krzesłach z wygodnym obiciem. Wybór posiłków nie jest może duży jak na restaurację ale wszystkie dania są przyrządzane z dbałością o każdy dodatek i w niezmiennej jakości tak że zamiawiająć daną potrawę mamy pewność że niezależnie od pory dnia czy tygodnia otrzymamy ją zawsze smaczną i w odpowiedzniej ilości. Wynika to z tego że restauracja prowadzona jest przez dwie osoby, które zapeniają zawsze wysoki poziom obsługi. Ceny nie są wygórowane. Posiłki można też zamawiać telefoicznie i odbierać je na wynos jeśli mamy ochotę zjeść w domu. Jest też możliwość wyajmu lokalu na imprezy okolicznościowe.
Stacje shell są przeze mnie najczęściej wybieranymi przystankami podczas dłuższych tras jak i w miejscu zamieszkania, stację na ul Gubińskiej uważam za sprawdzoną jeśli chodzi o jakość paliwa które tankuje od kilku lat i żadne z moich aut nie zgłaszało jeszcze sprzeciwu w tej kwestii. Zaplecze gastronomiczne jest również satysfakcjonujące, nie ma tu co prawda baru / bistro ale to kwestia rozmiaru stacji. Zawsze można zjeść hot doga, zapiekankę czy zakupić art. spożywcze. Nie brakuje też akcesoriów do auta płyny, oleje, wycieraczki itp. Dostęp od toalety jest bezproblemowy. Obsługa na tej stacji jest bardzo pomocna i sympatyczna, zawsze jest ktoś do pomocy przy tankowaniu a przy kasie jesteśmy obsługiwani szybko i sprawnie. Obsługa dba też o takie detale jak zapas przy dystybutorach papierowych ręczników, foliowych rękawiczek, płynu i gąbek do mycia szyb, rzeczy przydatne jeśli chemy cośsami zrobić przy aucie i niekoniecznie się pobrudzuć.Stację zdecydowanie polecam.
Na temat wizyt w eurobanku można mówić zasadniczo przez pryzmat dwóch ich aspektów: funkcjonalności samych placówek i jakości obsługi.
Funkcjonalność nie pozostawia nic do rzyczenia: dostęp do bankomatu i wpłatomatu, kilka stanowisk kasowych, specjalista od kredytów hipotecznych, dostęp do ulotek, wyświetlacz LCD z informacją o aktualnej ofercie. Jedynie w kwestii wygody można by mieć pewne zastrzeżenia gdyż krzesła / stołki na których klient zasiada przed obsługą są bez oparcia i przy dłuższym siedzeniu można poczuć dyskonfort, mam wrażenie że to jeszcze pozostałość po dawnej polityce eurobanku czyli "macbanku" w którym klienci w placówce są obsługiwani hurtowo i szybko. Co do zaś samej obsługi jest w dużej mierze uzależniona od indywidualnych umiejętności danego pracownika. Oczywiście kwestie kultury osobistej, uprzejmości, przyjaznego nastawienia są zawsze na wysokim poziomie. Wiedza merytoryczna na temat usług i produktów banku również jet satysfakconująca. Gorzej jest gdy przychodzimy z niestatndardowym problemem wymagającym odejścia od schematu działania i wykazaniem się inicjatywą np.: reklamacja, renegocjacje warunków spłaty kredytu. Na szczęście jeśli pracownik nas obsługujący nie radzi sobie z naszą sprawą zawsze jest do dyspozycji menager placówki, który posiada większy staż i doświadczenie. Przy porównaniu placówek eurobanku z innymi bankami te pierwsze wypadają jeśli nie na równie wysokim poziomie to lepiej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.