Opinia użytkownika: Bartłomiej_278
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Na temat wizyt w eurobanku można mówić zasadniczo przez pryzmat dwóch ich aspektów: funkcjonalności samych placówek i jakości obsługi. Funkcjonalność nie pozostawia nic do rzyczenia: dostęp do bankomatu i wpłatomatu, kilka stanowisk kasowych, specjalista od kredytów hipotecznych, dostęp do ulotek, wyświetlacz LCD z informacją o aktualnej ofercie. Jedynie w kwestii wygody można by mieć pewne zastrzeżenia gdyż krzesła / stołki na których klient zasiada przed obsługą są bez oparcia i przy dłuższym siedzeniu można poczuć dyskonfort, mam wrażenie że to jeszcze pozostałość po dawnej polityce eurobanku czyli "macbanku" w którym klienci w placówce są obsługiwani hurtowo i szybko. Co do zaś samej obsługi jest w dużej mierze uzależniona od indywidualnych umiejętności danego pracownika. Oczywiście kwestie kultury osobistej, uprzejmości, przyjaznego nastawienia są zawsze na wysokim poziomie. Wiedza merytoryczna na temat usług i produktów banku również jet satysfakconująca. Gorzej jest gdy przychodzimy z niestatndardowym problemem wymagającym odejścia od schematu działania i wykazaniem się inicjatywą np.: reklamacja, renegocjacje warunków spłaty kredytu. Na szczęście jeśli pracownik nas obsługujący nie radzi sobie z naszą sprawą zawsze jest do dyspozycji menager placówki, który posiada większy staż i doświadczenie. Przy porównaniu placówek eurobanku z innymi bankami te pierwsze wypadają jeśli nie na równie wysokim poziomie to lepiej.