Sklep ma sporą powierzchnię, jednak jest tam ciasno bo dużo jest towaru. Ciężko się przemieszczać z koszykiem między wieszakami. Z założenia sklep jest samoobsługowy, a pracujące tam panie zajmują się wykładaniem towaru bądź pilnowaniem klientów. Chcąc tam znaleźć konkretną rzecz trzeba uzbroić się w anielską cierpliwość. Personel widząc zdezorientowanego klienta w ogóle się nim nie przejmuje. Po 15 minutach szukania rozmiaru ubrania które mnie interesowało zmuszona byłam znaleźć pracownicę co przysporzyło mi sporo kłopotu. Dziewczyna z wielkim musem znalazła mi rozmiar o który prosiłam jednak odniosłam, wrażenia, że prosząc ją o pomoc zakłóciłam jej spokój i zadałam jej mnóstwo pracy.
Sklep o niedużej powierzchni, towar promocyjny jest dobrze wyeksponowany. Panuje tu porządek i czystość. Na szczególną uwagę zasługuje stanowisko mięsne, gdzie towar jest zawsze dobrej jakości, świeży i bardzo duży wybór nie tylko mięs i wędlin a także serów. Również ceny na tym stoisku są przystępne, zawsze jest wiele promocji. Pomimo wielu klientów kolejka szybko się przesuwa, personel sprawnie obsługuje klientów. Ceny pozostałych produktów są nieco wyższe niż w pozostałych sklepach, ale warto tam robić zakupy ze względu na stoisko mięsne.
Sklep jest duży i łatwo można się w nim przemieszczać z wózkiem między półkami. Obsługa zawsze chętna do pomocy i bez trudu można kogoś znaleźć na sklepie, aby o coś spytać. Kolejki do kas są zawsze jednak obsługa przy kasach odbywa się szybko i sprawnie. Robiąc tam codziennie zakupy spotkałam się uprzejmością ze strony pracowników. Minusem są tam kolejki przy stanowisku mięsnym, obsługa odbywa się tam bardzo wolno i ociężale, a wędliny są niestety prawie zawsze nieświeże i nie ma dobrego wyboru.
Udałam się do tego sklepu w celu zakupu konkretnego modelu laptopa, który wybrałam z gazetki promocyjnej. Kręciłam się po sklepie z koleżanką wymieniając uwagi na temat wyboru tego właśnie modelu i w celu zwrócenia w końcu na siebie uwagi personelu. Jednak nie doczekałam się tego, aby ktoś do mnie podszedł. Poproszony o pomoc sprzedawca z wielkim jakby trudem obsłużył mnie, ale nie do końca gdyż po wydaniu mi faktury i komputera zostałam przy kasie z tym laptopem bez żadnej reklamówki, a sprzedawca się ulotnił pomimo że nikogo więcej z klientów w sklepie akurat nie było. Byłam zmuszona poczekać aż wróci, poprosiłam o reklamówkę, ale też z zapakowaniem musiałam poradzić sobie sama. Kompletny brak zainteresowania ze strony obsługi sprawił, że nie wybiorę się tam już nigdy więcej.
Od czterech lat korzystam z usług firmy Ekspres Busi muszę przyzanać, że jakość obsługi klienta jest bardzo dobra. Już od momentu rezerwacji obsługa jest miła i udziela wszelkich niezbędnych informacji. Kierowcy zawsze są uprzejmi, chętnie pomagają w załadunku bagaży i chętnie też pomagają przy wysiadaniu z bagażami. NIe można im zarzucić braku punktualności. Nawiązują pozytywne relacje z klientem i być może dlatego nie jeżdżę z inną firmą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.