Opinie użytkownika (2)

W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym odwiedziłam sklep spożywczy "Piotr i Paweł". W całym sklepie panował porządek, po sklepie chodziło dwóch pracowników poprawiając towar na półkach. Podeszłam do stoiska z serami oraz sałatkami na wagę, przy którym nie było żadnych klientów. Pracownica, która tam stała natychmiast spytała w czym może pomóc, Poinformowałam, że chciała bym kupić sałatkę - Pani w uprzejmy sposób zapytala jaką, a ponieważ się wahałam, poradziła które jej zdaniem są najlepsze. Wybrałam meksykanską, Pani spytała jeszcze jaką porcję bym chciała, po czym nałożyła, zapakowała i spytała czy chciałabym coś jeszcze. Podziękowałam, poszłam jeszcze wziąć z półki wodę mineralną i udałam się do kasy. Czynne były dwie kasy, przy obu nie było klientów. Wybrałam tę bliższą - obsługująca tam pracownica natychmiast przywitała mnie, skasowała produkty, a po przyjęciu pieniędzy w miły i uprzejmy sposób podziękowała i zaprosiła do ponownych zakupów.Cała obsluga przy kasie trwała ok. minuty Jestem pod wrażeniem uprzejmości pracowników w tym sklepie. Jestem bardzo zadowolona z dzisiejszej wizyty w tym sklepie.

Barbara_41

26.08.2009

Piotr i Paweł

Placówka

Koszalin, Okrzei 3

Nie zgadzam się (32)
Korzystam z usług...
Korzystam z usług ING Bank Śląski od 3 miesięcy - posiadam w tym banku konto osobiste. W dniu 30.09 wybrałam się do placówki w celu uzyskania informacji na temat karty kredytowej. Gdy weszłam do oddziału znajdowały się tam 2 osoby z obsługi. Wysoki meżczyzna w wieku ok. 40 lat rozmawiał przez telefon przy jednym ze stanowisk, natomiast siedząca przy drugim stanowisku kobieta natychmiast nawiązała ze mną kontakt wzrokowy, uśmiechnęła się i zaprosiła abym usiadła. Pani zapytała się w czym mogę pomóc, więc poinformowałam, że interesuje mnie oferta kart kredytowych. Nie musiałam mówić nic więcej, a po zadaniu mi kilku dotatkowych pytań (m. in. o wysokość zarobków oraz interesującą mnie wysokość limitu) pani zaproponowała kartę, która jej zdaniem będzie dla mnie najodpowiedniejsza. Ponieważ Pan przy stanowisku obok skończył juz rozmawę telefoniczną, podszedł i podał ulotkę na temat wybranej karty oraz wyjaśnił dokładnie mechanizm funkcjonowania karty kredytowej (ile wynosi okres bez odsetek, jak obliczany jest okres rozliczeniowy itp.) Ponieważ wyraziłam zainteresowanie, obsługująca mnie pani zaproponowała wypełnienie wniosku o przynanie tej karty. Wystarczył tylko dowód osobisty oraz oświadczenie o zarobkach. Wypełnienie wniosku trwało mniej niż 10 minut, następnie poinformowano mnie, że w przeciągu kilku dni zostanę telefonicznie poinformowana o podjętej przez bank decyzji. Na koniec obie obsługujące osoby pożegnały się w miły sposób. Obsługę w tym banku oceniam na 5, ze względu na zainteresowanie okazane mi przez pracowników banku podczas wizyty, rzetelne informacje jakie tam uzyskałam, oraz miły sposób w jaki się do mnie zwracali. Na uwagę zasługuje też z pewnością krótki czas w jaki można w tym banku załatwić takie sprawy.

Barbara_41

30.09.2008
Nie zgadzam się (30)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi