Opinia użytkownika: Barbara_41
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Korzystam z usług ING Bank Śląski od 3 miesięcy - posiadam w tym banku konto osobiste. W dniu 30.09 wybrałam się do placówki w celu uzyskania informacji na temat karty kredytowej. Gdy weszłam do oddziału znajdowały się tam 2 osoby z obsługi. Wysoki meżczyzna w wieku ok. 40 lat rozmawiał przez telefon przy jednym ze stanowisk, natomiast siedząca przy drugim stanowisku kobieta natychmiast nawiązała ze mną kontakt wzrokowy, uśmiechnęła się i zaprosiła abym usiadła. Pani zapytała się w czym mogę pomóc, więc poinformowałam, że interesuje mnie oferta kart kredytowych. Nie musiałam mówić nic więcej, a po zadaniu mi kilku dotatkowych pytań (m. in. o wysokość zarobków oraz interesującą mnie wysokość limitu) pani zaproponowała kartę, która jej zdaniem będzie dla mnie najodpowiedniejsza. Ponieważ Pan przy stanowisku obok skończył juz rozmawę telefoniczną, podszedł i podał ulotkę na temat wybranej karty oraz wyjaśnił dokładnie mechanizm funkcjonowania karty kredytowej (ile wynosi okres bez odsetek, jak obliczany jest okres rozliczeniowy itp.) Ponieważ wyraziłam zainteresowanie, obsługująca mnie pani zaproponowała wypełnienie wniosku o przynanie tej karty. Wystarczył tylko dowód osobisty oraz oświadczenie o zarobkach. Wypełnienie wniosku trwało mniej niż 10 minut, następnie poinformowano mnie, że w przeciągu kilku dni zostanę telefonicznie poinformowana o podjętej przez bank decyzji. Na koniec obie obsługujące osoby pożegnały się w miły sposób. Obsługę w tym banku oceniam na 5, ze względu na zainteresowanie okazane mi przez pracowników banku podczas wizyty, rzetelne informacje jakie tam uzyskałam, oraz miły sposób w jaki się do mnie zwracali. Na uwagę zasługuje też z pewnością krótki czas w jaki można w tym banku załatwić takie sprawy.