Opinie użytkownika (4)

Oddałam do serwisu...
Oddałam do serwisu niedziałający po zalaniu colą laptop. Jeszcze przed złożeniem wizyty zostałam telefonicznie poinformowana o tym jakie działania powinnam podjąć aby zminimalizować uszkodzenia. Dopiero po przeglądzie oraz wycenie kosztów naprawy klient podejmuje decyzję czy chce skorzystać z usług serwisu. Obsługa szybka i profesjonalna. Na wyniki przeglądu czekałam 3dni. Postępy naprawy można śledzić na stronie internetowej serwisu. Sprzęt był gotowy do odbioru tego samego dnia, w którym podjęłam decyzję o rozpoczęciu naprawy (o możliwości odbioru sprzętu serwis informuje telefonicznie). Ceny przeciętne, możliwość niewielkich negocjacji. Za minus poczytuję to, że przeoczono niedziałający element (baterię), przez co koszty naprawy wzrosły znacznie (o 700 zł) w trakcie serwisowania. Jednak po mojej odmowie dalszej naprawy serwisant znalazł kompromisowe rozwiązanie: używaną ale wciąż w dobrym stanie baterię (przy takim rozwiązaniu koszty wzrosły tylko o 100zł) toteż mogę cieszyć się sprawnym laptopem. Dodatkowo w lokalu można napić się kawy i kupić akcesoria do produktów firmy Apple. Okres gwarancji serwisowej mógłby być dłuższy (są to 3 miesiące).

Barbara_1028

16.07.2015

MacLife

Placówka

Warszawa, Puławska 31

Nie zgadzam się (3)
Rewelacyjna lokalizacja w...
Rewelacyjna lokalizacja w samym sercu Starego Miasta. Klimatycze, przyjemne wnętrze stylizowane na staropolskie. Dodatkowym plusem jest możliwość zajęcia miejsca w ogródku letnim. W Bazyliszku bywam często i muszę przyznać, ze jakość i szybkość obsługi jest mocno uzależniona od dnia i oscyluje w granicach od rewelacyjnej do słabej. Czasem trzeba czekać w naprawdę długich kolejkach i dopraszać się o podanie menu, innym razem cały proces przebiega szybko i sprawnie. Potrawy wyglądają apetycznie i są estetycznie podane, ale przeciętne w smaku. Za plus można poczytać niskie ceny, duże porcje i częste promocje (np. od pon. do śr. piwo w cenie 8.4 z litr), a także obecność dań wegetariańskich w menu. Miłym gestem jest podawanie bezpłatnych przekąsek w czasie oczekiwania na zamówienie oraz kieliszka nalewki do rachunku. Możliwość uiszczenia płatności kartą (tylko Visa), lokal przyjazny dzieciom, kącik zabaw oraz przewijak dla niemowląt w toalecie. Podsumowując zdecydowanie poleciłabym tą restaurację jako miejsce spotkań ze znajomymi przy piwie, natomiast odradzałabym jako miejsce na biznesowy lub rodzinny obiad.

Barbara_1028

15.07.2015

Bazyliszek

Placówka

Warszawa, Rynek Starego Miasta 1/3

Nie zgadzam się (1)
Szybka realizacja zamówienia...
Szybka realizacja zamówienia (9 minut, pomimo obecności dwóch innych klientów, dodatkowym plusem jest regał z książkami do czytania podczas oczekiwania na posiłek). Sprzedawca uprzejmy i kompetentny, wyczerpująco odpowiadał na moje pytania dotyczące dań figurujących w menu. Brak możliwości uiszczenia płatności kartą. Wygląd lokalu pozostawia wiele do życzenia, tandetny i niechlujny. Natomiast część kuchenna wraz z ladą, na której leży jedzenie sprawia wrażenie czystej i higienicznej. Na żadnym ze stołów nie ma serwetek. Sala nieklimatyzowana, słabo wentylowana, plusem jest możliwość zjedzenia posiłku na dworze. Brak toalety. Obsługa pracuje w rękawiczkach, jednak gdy przy odbiorze zamówienia poprosiłam o zapakowanie go na wynos, sprzedawca już ich nie założył. Przystępne ceny, zadowalające menu, w którym znalazły się wszystkie podstawowe dania, których można oczekiwać wybierając się do tego typu lokalu. W ofercie znalazły się także dania dla wegetarian. Zakupiona przeze mnie kanapka była bardzo smaczna, skomponowana ze świeżych składników, jedyną wadą była nieco zbyt sucha tortilla. Dodatkowym plusem jest bezpłatny dowóz.

Barbara_1028

06.07.2015

Ankara

Placówka

Warszawa, Czerniakowska 99/101

Nie zgadzam się (0)
Miły i kompetentny...
Miły i kompetentny farmaceuta, mimo że najpierw poprosiłam o realizację skomplikowanej recepty, a gdy leki były przygotowane zrezygnowałam całkowicie z zakupów. Farmaceuta udzielił mi również informacji na temat możliwych interakcji pomiędzy interesującymi mnie lekami. Krótki czas oczekiwania (4-osobowa kolejka) 2 czynne kasy (z 3 możliwych). Podjazd dla wózków oraz automatycznie rozsuwane drzwi wejściowe. Pomieszczenie klimatyzowane, dla oczekujących klientów rozstawiono krzesła, schludna, nowoczesna i estetyczna przestrzeń. Możliwość przeglądania półek z niektórymi produktami (głównie suplementami diety oraz kosmetykami). Zbyt wąskie przejście do kas, klienci zmierzający do wyjścia mieli problem z ominięciem oczekujących w kolejce. Bogata oferta, oraz ewentualna możliwość zamówienia brakującego produktu, wysokie ceny.

Barbara_1028

06.07.2015

Dbam o Zdrowie

Placówka

Warszawa, Gagarina 6

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi