MacLife

(4.72)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 10)

wyróżnia się szeroką...
wyróżnia się szeroką ofertą produktów spożywczych, artykułów codziennego użytku oraz sezonowych promocji. Cechą, która przyciąga wielu klientów, są atrakcyjne ceny, które w połączeniu z dobrą jakością produktów, sprawiają, że zakupy w Lidlu są naprawdę opłacalne.

Patryk24

12.12.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i fachowa obsługa w Gdańsku, od razu wiedziałem o co chodzi, bez żadnych wątpliwości oddałem sprzęt do podkręcenia następnego dnia. Polecam !!!

zarejestrowany-uzytkownik

15.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Juz drugi raz...
Juz drugi raz korzystałam z uslug serwisu. Raz wymiana dysku na większy, a drugi raz serwis wyczyszczający. Szybko, sprawnie, sensownie. Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) super informuje. Dziekuje i polecam

Niezweryfikowany Klient_AtCO

18.12.2020

Placówka

Warszawa, Puławska 31

Nie zgadzam się (0)
Oddałam do serwisu...
Oddałam do serwisu niedziałający po zalaniu colą laptop. Jeszcze przed złożeniem wizyty zostałam telefonicznie poinformowana o tym jakie działania powinnam podjąć aby zminimalizować uszkodzenia. Dopiero po przeglądzie oraz wycenie kosztów naprawy klient podejmuje decyzję czy chce skorzystać z usług serwisu. Obsługa szybka i profesjonalna. Na wyniki przeglądu czekałam 3dni. Postępy naprawy można śledzić na stronie internetowej serwisu. Sprzęt był gotowy do odbioru tego samego dnia, w którym podjęłam decyzję o rozpoczęciu naprawy (o możliwości odbioru sprzętu serwis informuje telefonicznie). Ceny przeciętne, możliwość niewielkich negocjacji. Za minus poczytuję to, że przeoczono niedziałający element (baterię), przez co koszty naprawy wzrosły znacznie (o 700 zł) w trakcie serwisowania. Jednak po mojej odmowie dalszej naprawy serwisant znalazł kompromisowe rozwiązanie: używaną ale wciąż w dobrym stanie baterię (przy takim rozwiązaniu koszty wzrosły tylko o 100zł) toteż mogę cieszyć się sprawnym laptopem. Dodatkowo w lokalu można napić się kawy i kupić akcesoria do produktów firmy Apple. Okres gwarancji serwisowej mógłby być dłuższy (są to 3 miesiące).

Barbara_1028

16.07.2015

Placówka

Warszawa, Puławska 31

Nie zgadzam się (3)

MacLife

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Puławska31

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MacLife?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

wyróżnia się szeroką...
wyróżnia się szeroką ofertą produktów spożywczych, artykułów codziennego użytku oraz sezonowych promocji. Cechą, która przyciąga wielu klientów, są atrakcyjne ceny, które w połączeniu z dobrą jakością produktów, sprawiają, że zakupy w Lidlu są naprawdę opłacalne.