Opinia użytkownika: Barbara_1028
Dotycząca firmy: MacLife
Treść opinii: Oddałam do serwisu niedziałający po zalaniu colą laptop. Jeszcze przed złożeniem wizyty zostałam telefonicznie poinformowana o tym jakie działania powinnam podjąć aby zminimalizować uszkodzenia. Dopiero po przeglądzie oraz wycenie kosztów naprawy klient podejmuje decyzję czy chce skorzystać z usług serwisu. Obsługa szybka i profesjonalna. Na wyniki przeglądu czekałam 3dni. Postępy naprawy można śledzić na stronie internetowej serwisu. Sprzęt był gotowy do odbioru tego samego dnia, w którym podjęłam decyzję o rozpoczęciu naprawy (o możliwości odbioru sprzętu serwis informuje telefonicznie). Ceny przeciętne, możliwość niewielkich negocjacji. Za minus poczytuję to, że przeoczono niedziałający element (baterię), przez co koszty naprawy wzrosły znacznie (o 700 zł) w trakcie serwisowania. Jednak po mojej odmowie dalszej naprawy serwisant znalazł kompromisowe rozwiązanie: używaną ale wciąż w dobrym stanie baterię (przy takim rozwiązaniu koszty wzrosły tylko o 100zł) toteż mogę cieszyć się sprawnym laptopem. Dodatkowo w lokalu można napić się kawy i kupić akcesoria do produktów firmy Apple. Okres gwarancji serwisowej mógłby być dłuższy (są to 3 miesiące).