Opinie użytkownika (4)

W dniu 10/01/2010...
W dniu 10/01/2010 tj. w niedziele wybrałam się do restauracji Sphinx w Radomiu. Mieści się ona w centrum handlowym M1. Jak tylko wybrałam stolik, przy którym usiadłam, zaraz zjawił się kelner i z uśmiechem powitał. Następnie podał menu. Szybko zdecydowałam się, co zamówić. Kelner równie szybko zjawił się, by spisać zamówienie. Na danie czekałam stosunkowo krótko. Zamówiłam grillowaną pierś z kurczaka z duszonymi warzywami, a dostałam z zapieczonym pomidorem i serem. Dla mnie nie robiło to wielkiej różnicy, ale pozostał pewien "niesmak", że kelner nie zapisał czy zapamiętał co tak naprawdę zamówiłam. Jak się zorientował to zapytał czy może tak zostać i oczywiście policzą jak za danie zamówione (bo te, które dostałam było chyba droższe - nie pamiętam). Jak zawsze posiłek był smaczny. Jak skończyłam degustować swój obiad, kelner szybciutko posprzątał talerze ze stolika i zaproponował deser. Nie skorzystałam, ale tylko dlatego, że byłam naprawdę bardzo najedzona. Podał zatem rachunek i bardzo miło nas pożegnał, zapraszając do kolejnej wizyty. Obsługę w tej restauracji oceniam pozytywnie. Kelnerzy są mili i uśmiechnięci, a jedzenie smaczne.Gdyby nie ta drobna pomyłka, byłaby ocena "5".

Barabar

13.01.2010

Sphinx

Placówka

Radom, Grzecznarowskiego 28

Nie zgadzam się (28)
W dniu 08/01/2010...
W dniu 08/01/2010 wybrałam się do niewielkiego osiedlowego sklepu spożywczego z sieci PSS Społem. Moja lista zakupów nie była długa, zawierała zaledwie kilka produktów spożywczych. Szczególnie jestem zadowolona z jakości obsługi w tym sklepie. Wszystkie Panie tam pracujące są bardzo miłe. Dla każdego klienta mają uśmiech. Nawet jak są chwilowo zajęte czymś innym, np. układają towar na półce, to widać, że klient jest najważniejszy. Jeżeli trzeba mu pomóc znaleźć jakiś produkt albo policzyć zakupy w kasie, to dosłownie "rzucają" obecne zajęcie i biegną do klienta. W dniu dzisiejszym podczas zakupów Pani układała akurat pieczywo na półkach. Kiedy zobaczyła, że zbliżam się w kierunku kasy, to była tam jeszcze przede mną, żeby mnie do niej zaprosić i powitać miłym "dzień dobry". Bardzo sprawnie policzyła moje zakupy z koszyka, a następnie przyjęła gotówkę za zakupy. Miałam akurat bardzo dużo drobnych pieniążków przy sobie, których chciałam się pozbyć. Pani bez cienia irytacji liczyła ze mną te drobne, mówiąc, że nie ma nić przeciwko, to też przecież pieniądze. Sklep jest całkiem dobrze zaopatrzony. Podłogi są czyste, a sam towar na półkach ładnie poukładany. Lubię tam robić zakupy, ale to głównie zasługa mile obsługujących tam Pań. Sklep znajduje się na osiedlu Gołębiów I w Radomiu. Polecam!

Barabar

08.01.2010

PSS Społem

Placówka

Radom, Żeromskiego 44

Nie zgadzam się (17)
W dniu 4-go...
W dniu 4-go stycznia 2010 roku robiłam w w/w sklepie małe zakupy spożywcze. Bardzo mile zaskoczyła mnie obsługa Pani Kasjerki tam pracującej. Pani bardzo sprawnie i z uśmiechem obsługiwała kolejnych klientów. Kiedy przyszła moja kolej usłyszałam najpierw miłe "dzień dobry" wypowiedziane z uśmiechem na twarzy, a na koniec pracownica podziękowała za zrobione zakupy i zaprosiła do ponownej wizyty w sklepie. Te kilka miłych słów ze strony Pani Kasjerki na pewno wpłynie na moje przyszłe decyzje dotyczące zakupów w tym sklepie. Jeśli chodzi o wygląd i porządek w tym sklepie to nie mam większych zastrzeżeń. Na półkach towar utrzymany w ładzie i porządku, ceny znajdują się w widocznych miejscach. Przy wyjściu była bardzo duża ilość stopniałego śniegu, ale na to akurat nie można mieć większego wpływu. Ewentualnie można zwiększyć częstotliwość wycierania podłogi w tym miejscu. To moja jedyna sugestia dotycząca tego sklepu. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne :)

Barabar

05.01.2010

Biedronka

Placówka

Poznań, Stróżyńskiego 21A

Nie zgadzam się (20)
Obsługa pracownika infolinii...
Obsługa pracownika infolinii tej firmy nie wywarła na mnie pozytywnego wrażenia. Pracownik zajmujący się moją sprawą był dostatecznie kompetentny, ale niestety niesłowny. Obiecał wysłanie dnia następnego dokumentów, które trzeba było uzupełnić i odesłać do Warty celem rozpatrzenia mojej sprawy. Dokumentów nie dostałam i okazało się, że moja sprawa nie jest jeszcze nawet rozpatrywana. Ponownie usłyszałam, że dokumenty zostaną wysłane dnia następnego. Po raz kolejny musiałam się o nie telefonicznie upomnieć. Po mojej kolejnej interwencji dokumenty rzeczywiście zostały wysłane. Później sprawa moja została pozytywnie rozpatrzona i w szybkim tempie zakończona. Moim jedynym zastrzeżeniem jest tylko nie wywiązanie się z w/w ustaleń pracownika obsługującego mnie przez telefon.

Barabar

05.01.2010

WARTA

Placówka

Nie zgadzam się (33)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi