Jestem zadowolona z obsługi w tym sklepie. Sprzedawca widząc, że oglądam buty sam do mnie podszedł i zapytał czy może mi doradzić zaraz po powitaniu mnie. Fachowo zbadał moje "potrzeby" i trafnie starał się dobrać obuwie. Niestety z wybranego modelu nie było mojego rozmiaru ale w zamian za to zaproponowano mi inne modele. Obsługa była profesjonalna.
Uważam, że PZU jest jedną z droższych firm ubezpieczeniowych. Podczas gdy chce się wykupić ubezpieczenie agent jest bardzo miły, grzeczny i wydaje się być profesjonalnym pracownikiem natomiast widoczne u niego było to, że ma prowizję od sprzedanych polis, ponieważ dość nachalnie próbował wcisnąć dodatkowe ubezpieczenia, produkty. Problem pojawia się w momencie kiedy mam już polisę wykupioną a potrzebuję załatwić, np. duplikat. Wtedy agent już nie jest tak miły, ponieważ nie ma już od tego dodatkowych prowizji.
Byłam w gabinecie z rocznym dzieckiem. Od wejścia poczułam się jak intruz. Lekarz, który miał specjalizację w badaniach dzieci, zupełnie sobie z tym nie poradził albo poprostu nie chciało mu się zająć moim dzieckiem. Dziecko się popłakało a on stwierdził, że w takiej sytuacji nie zbada dziecka. Nie podjął żadnych kroków aby dziecko się do niego przekonało. Kazał zrobić badania i z wynikami przyjść do niego. W żaden sposób nie zbadał mojego dziecka. Na koniec zdawkowo odburknął na zadane przeze mnie pytania i nawet nie odpowiedział na pożegnanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.