Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Stacja trochę schowana pomiędzy budynkami. Mimo to nie narzekają na brak ruchu. Jeżeli chodzi o ceny to jest to jeden z najtańszych orlenów we Wrocławiu. Godny jest również z innego powodu: Takiego Pana pracującego na podjeździe jak tam to ze świecą szukać. Nie muszę iść do kasy żeby dowiedzieć się jakie są promocję, a i przy okazji bardzo fachowo naleje benzyny lub gazu za kwotę jaką chcemy.
Dziś wpadłem na szybką wizytę w Lidlu na Grabiszyńskiej. Sala sklepu czysta, obsługa przyjazna, w koszach trochę bałaganu, ale w granicach normy. Na stoisku z owocami nie było żadnych popsutych, czy też nieapetycznych niespodzianek.. Jedynie można by się doczepić że do kasy trzeba było postać 2 minuty.
Czystość parkingu i wejścia do sklepu zachowana. Towar na pułkach poukładany.W alejkach ład i porządek. Przejścia pomiędzy regałami na których są prowadzone prace wózkami, zabezpieczone taśmami. Czynne 3 kasy premium i 5 normalnych. W kolejkach mniej niż 2 os. do kasy. Obsługa na kasie uprzejma, głośne wydanie reszty.
Pracownicy swą nieznajomością oferty mobilnego internetu wprowadzają klientów w błąd i narażają na dodatkowe koszty. Pani poinformowała nas że modem jest za 1zł a był za 69 zł. Poinformowała nas że aktywacja następuję w przeciągu 20-30 minut. a nastąpiła dopiero po 36 godzinach (zakup był w sobotę wieczorem, a centrum aktywacji działa w sobotę do 18 i nie pracuje w niedzielę - tego musiałem się dowiedzieć z infolini bo Painie w salonie nie wiedziały). Wygląd lokalu i zachowanie było w porządku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.