Opinie użytkownika (4)

Obsługa sklepu jest...
Obsługa sklepu jest bardzo miła i znająca się na asortymencie, który jest sprzedawany. Największym zakałą zakładu jest właściciel, który wspaniale, a wręcz książkowo powoduje by klienci nie wracali by dokonać ponownego zakupu. Kupiłem zegarek, a po 6 miesiącach pasek, się rozkleił i udałem się z reklamacją ( obowiązuje 24 miesiące ) i od właściciela, który mnie obsługiwał, otrzymałem otrzymałem odmowę usunięcia usterki, bo jak twierdził nie wymieni paska bo powodem jest noszenie i przepocenie, które jest objawem normalnego użytkowania paska naręcznego. Informację tę otrzymałem w sposób pogardliwy na, który nie zasługiwałem.

Ax1

12.03.2012

Chronos

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Z pełną odpowiedzialnością...
Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić kontynuację w chorzowskim oddziele szkoły. Profesjonalni wykładowcy doskonale dbający o poziom przekazywanej władzy słuchaczom. Plan zajęć jest możliwie optymalnie dostosowany do możliwości pracujących słuchaczy. Atmosfera panująca na zajęciach jaką tworzą wykładowy jest idealną do pogłębiania swojej wiedzy. Warto wybrać tę szkołę.

Ax1

12.03.2012

AP Edukacja

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Robię regularne zakupy...
Robię regularne zakupy w sklepie i każdorazowo ich dokonuję spotyka mnie zawsze profesjonalna i miła obsługa. Jako osoba zdecydowana zawsze w sklepie otrzymuję rzetelną i fachową opinię na temat wybranego przez mnie produktu. Handlowcy na sklepie zawsze trafnie dostosują produkt do moich potrzeb. Bardzo dobra obsługa posprzedażna. Oferta na miarę potrzeb

Ax1

12.03.2012

Avans.pl

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Podczas zakładania lokaty...
Podczas zakładania lokaty przemiła obsługa doradziła mi jak efektywnie zagospodarować środki. Kompetencja pracowników i znajomość oferty produktów bez jakiejkolwiek pomocy środków drukowanych. Po zakończeniu całej operacji zostałem zapewniony o informacji z chwilą zakończenia lokaty i byłem zdziwiony kiedy otrzymałem telefon o zmianie lokaty.

Ax1

12.03.2012
Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi