Chronos

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

Od lat znajdowałem...
Od lat znajdowałem się w pozycji klienta oraz usługodawcy. Przez wszystkie lata doświadczenia zawodowego NIGDY nie spotkałem się z takim zachowaniem w stosunku do klienta.Narzeczona zostawiła tam zegarek Czajka do wyceny naprawy dla naszej wspólnej znajomej.Grzecznie prosząc o poinformowanie jaki będzie koszt usługi.Następnego dnia otrzymała sms z informacją, że zegarek jest naprawiony i czeka na odbiór.Z ciekawości zadzwoniłem do serwisanta i uprzejmie zapytałem dlaczego pomimo niewielkiego kosztu nie zostaliśmy o nim poinformowani. Po czym serwisant naskoczył na mnie jak ja w ogóle śmiem kwestionować powzięte przez niego kroki, i pretensjonalnym tonem zakomunikował, że za takie pieniądze o oni bateryjki w zegarkach wymieniają. Po czym po kolejnych kilku uwagach rozłączył się.Zaraz po rozmowie pojechałem po odbiór naprawionego zegarka.Na miejscu okazało się, ze serwisant wymontował międzyczasie z zegarka część odpowiadającą za jego prawidłowe działanie i został nam zwrócony oraz odmówiono dalszej naprawy. Przeżyłem totalny szok! Na prośbę rozmowy z serwisantem wyszła rzekoma właścicielka i powiedziała "nie bo nie".Pamiętam, że sklep Chronos jest tam od lat nadziwić się nie mogę jakim cudem oni się tam utrzymują?Obsługa i kontakt z klientem na niskim poziomie.Panie nie mają pojęcia o zegarkach a serwisant jest pretensjonalny. Absolutnie nie polecam zakupów i usług w sklepie Chronos!!!

pfhi

21.08.2014

Placówka

Chorzów, Powstańców 15

Nie zgadzam się (0)
Obsługa sklepu jest...
Obsługa sklepu jest bardzo miła i znająca się na asortymencie, który jest sprzedawany. Największym zakałą zakładu jest właściciel, który wspaniale, a wręcz książkowo powoduje by klienci nie wracali by dokonać ponownego zakupu. Kupiłem zegarek, a po 6 miesiącach pasek, się rozkleił i udałem się z reklamacją ( obowiązuje 24 miesiące ) i od właściciela, który mnie obsługiwał, otrzymałem otrzymałem odmowę usunięcia usterki, bo jak twierdził nie wymieni paska bo powodem jest noszenie i przepocenie, które jest objawem normalnego użytkowania paska naręcznego. Informację tę otrzymałem w sposób pogardliwy na, który nie zasługiwałem.

Ax1

12.03.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep od lat...
Sklep od lat z tym samym personelem i w tym samym miejscu, począwszy od właściciela po panie sprzedające nie budzi sympatii, panie już podczas oglądania towaru i zastanowienia się klienta(jedynego na sklepie) budzą nie miłe wrażenie, jakby nie podoba się to wypad....może czas zmienić personel na młodszy i z wiedzą, bo wiedza pań pobieżna na temat zegarków, z powodu tego iż podobał mi się u nich zegarek a pani nie umiała odpowiedzieć na moje pytania musiałam zasięgnąć porad gdzie indziej po to by wrócić po niego,bo był jedyny taki na Śląsku....czyli mimo ciekawego asortymentu...nic więcej nie oferują...pan właściciel też więcej kultury mimo stażu w rzemiośle mógłby się nauczyć!!!!!

zarejestrowany-uzytkownik

12.03.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Chronos

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Chronos?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Od lat znajdowałem...
Od lat znajdowałem się w pozycji klienta oraz usługodawcy. Przez wszystkie lata doświadczenia zawodowego NIGDY nie spotkałem się z takim zachowaniem w stosunku do klienta.Narzeczona zostawiła tam zegarek Czajka do wyceny naprawy dla naszej wspólnej znajomej.Grzecznie prosząc o poinformowanie jaki będzie koszt usługi.Następnego dnia otrzymała sms z informacją, że zegarek jest naprawiony i czeka na odbiór.Z ciekawości zadzwoniłem do serwisanta i uprzejmie zapytałem dlaczego pomimo niewielkiego kosztu nie zostaliśmy o nim poinformowani. Po czym serwisant naskoczył na mnie jak ja w ogóle śmiem kwestionować powzięte przez niego kroki, i pretensjonalnym tonem zakomunikował, że za takie pieniądze o oni bateryjki w zegarkach wymieniają. Po czym po kolejnych kilku uwagach rozłączył się.Zaraz po rozmowie pojechałem po odbiór naprawionego zegarka.Na miejscu okazało się, ze serwisant wymontował międzyczasie z zegarka część odpowiadającą za jego prawidłowe działanie i został nam zwrócony oraz odmówiono dalszej naprawy. Przeżyłem totalny szok! Na prośbę rozmowy z serwisantem wyszła rzekoma właścicielka i powiedziała "nie bo nie".Pamiętam, że sklep Chronos jest tam od lat nadziwić się nie mogę jakim cudem oni się tam utrzymują?Obsługa i kontakt z klientem na niskim poziomie.Panie nie mają pojęcia o zegarkach a serwisant jest pretensjonalny. Absolutnie nie polecam zakupów i usług w sklepie Chronos!!!