Pracownice przywitały i pożegnały mnie zgodnie ze standardami. Jednak obsługa na dziale mięsnym pozostawia dużo do życzenia. Poprosiłem określony rodzaj wędliny, a pani spytała mnie czy taką widzę bo ona nie wie która to. Dodam że nie był to pierwszy dzień w pracy tej Pani, bo wcześniej tez obsługiwała mnie na tym dziale.
Obsługa sklepu zachowuje się względem mnie w sposób grzeczny i fachowy. Jednak razi mnie przykry zapach wydostający się przy stoisku mięsno-wędliniarskim oraz częste stawianie palet z towarem pomiędzy regałami co powoduje trudności z poruszaniem się. Na plus zaliczam dobre cenowo i trafione w konsumenta promocje.
To była moja pierwsza wizyta w sklepie sieci Netto i muszę powiedzieć że byłem zadowolony z obsługi personelu. Zostaliśmy przywitani i cały czas starano się żebym czuł się komfortowo jako klient. Na pytania o rozłożenie towaru Pani odpowiadała grzecznie i z cierpliwością. Kiedy mój roczny synek nakruszył ciastkiem, to jedna z pracownic podeszła żeby to pozamiatać, zanim ja to dostrzegłem. Przy kasie Pani podziękowała mi za zakupy i zaprosiła ponownie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.