Po dokonaniu wyboru produktu skierowałem się do kasy, po podejściu do stanowiska kasowego nie było tam nikogo i nie było także kartki że kasa nieczynna, po chwili postanowałiem przejść do drugiej kasy. Przy drugim stanowisku kasowym stała kasjerka ale pokazała mi kartke wystawioną na ladzie że kasa nieczynna i żeby iśc do kasy pierwszej, stwierdziała że jest zajęta i tam powinien ktoś obsługiwać. Wróciłem do pierwszej kasy po czym ktoś z obsługi sklepu który układa towar krzyczy że ta kasa nieczynna i żeby udać się do drugiej, po czym odpowidamy jej bo zrobiła się już kolejka że tamta kasa jest nieczynna. Pani z obsługi dalej układa ubrania i po chwili udaje się do kasy 2 i następuje krótka i głośna wymiana zdań miedzy pracownikami sklepu po czym Pani z obsługi podchodzi do kasy pierwszej i zaczyna obsługiwać. Ogólnie dłużej stałem w kolejce i czekałem żeby zapłacić niż wybierałem produkt. Brak komuinikacji między pracownikami sklepu, ale przynajmniej ceny nie za wysokie.
Po wejściu do placówki banku do którego zostałem zaproszony telefonicznie przez doradce nikt nie zainteresował się mną jako klientem sam musiałem podejść do biurka i poprosić o pomoc, nie było dosradcy który mnie zapraszał, obecny doradca odszukał w systemie jaki miał być cel spotkania - troche to jednak potrwało, można powiedzieć że przy biurku doradcy który mnie obsługiwał siedziała druga osoba i czytała jakieś dokumenty co chwile zerkając, temperatura w lokalu była stanowczo za wysoko a nikt nie zaproponował mi zdjecia kurtki a wiszaku na ubióry wierzchnie też nie widziałem, ale doradca siedział w krótkim rękawku. Oferta która została dla mnie przygotowana była dla mnie mało korzystna i uważam że straciłem swój cenny czas
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.