Czysto. Świeże pieczywo. Poprosiłem personel o wskazanie miejsca gdzie się znajduje cukier to mnie pani zaprowadziła. Wręcz niespotykane takie zaangażowanie gdzie nie gdzie
Czysto. Miła obsługa. Jedynie oczekiwanie na pracownika który jest wolny i mógłby zamówienie wydać zamówione jest nieco dłuższy a wręcz nie znany. Ale tanio. Kulturalni.
Zostałem oszukany. Na pomyłkę przy kasie sprzedawca z łaską mi oddał 17,59 co policzył dwukrotnie. BeZ kultury bez przeprosin. Okłamują za parę złotych by nie zwracać. A jak się upomniałem to zagrożoną miną się na mnie patrzyła. Nie zadowolona że klient prosi o zwrot jego pieniędzy
Czysto. Przyjemnie. Personel w jak najwyższej wiedzy i kulturze osobistej. Pomocny. Zawsze wolę drożej zapłacić w żabce niż iść do innych sklepów prywatnych.
Drogo. Owijanie klientów fałszywymi promocjami. Ceny na półce są dalekie od cen które okazują się przy kasie. Pracownicy bardzo wręcz egoistyczni. Nie chętni do pomocy klientowi. Obojętni. Higieny to tam brak. Drożej więcej produktów niż w sklepie żabka na promocji.
Dużo promocji, taniej niż w sklepie stacjonarnym. Dowóz gratis. Bezpiecznie zabezpieczenie towaru do dostawy. Jedynie na minus to żadnego kontaktu do sklepu w danym mieście. Jest aby centrala jedynie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.