Odwiedziłam ten sklep ponieważ mam dwa akwaria i potrzebowałam programatory czasu do włączania i wyłączania światła.
Fakt, że w sklepie nie trudno jest znaleźć obsługę, ale nie tak do końca chętną do pomocy jak w reklamie.
Oczywiście Pani z działu oświetlenie, wskazała mi szybko gdzie takie programatory znajdę, ale więcej zainteresowania nie wykazała. Na szczęście znalazłam to czego szukałam chociaż nie ukrywam, że pomoc wyborze by się przydała.
Jednak moje rozczarowanie nadeszło przy kasie. Kasjerka nie przywitała mnie z uśmiechem, a nawet na moje dzieńdobry coś tylko odburknęła. Fakt była w tym czasie zajęta wykrzykiwaniem do koleżanki coś na temat grafika i dnia wolnego. Dobrze, że chociaż podziękowała i powiedziała do widzenia.
Wizyta w placówce banku była umówiona dnia poprzedniego telefonicznie, a więc pracownik banku przywitał mnie bardzo serdecznie.
Zanim przystąpił do konkretów oczywiście zaproponował kawę, wspomniał o pogodzie i rozmowa przeszła do sedna sprawy jaką przyszłam załatwić.
Pracownik odpowiadał na moje pytania rzeczowo i szybko, a jak nie był czegoś pewien to przeprosił i sprawdził, żeby nie wprowadzić mnie w błąd.
Na koniec zaproponował dodatkową usługę, z której nie chciałam skorzystać,a na moje zpytanie czy dostanę jakiś prezent jako stały klient Pan przyniósł mi piórnik z kredkami i dwa bryloczki.
Po czym dziękując mi za skorzytsanie z usług pożegnał serdecznie i zaprosił na kolejną wizytę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.