Opinie użytkownika (2)

14.09.2018 godz. 14:30...
14.09.2018 godz. 14:30 Kelnerka (pracują 2, nie są to osoby nowo zatrudnione) nie zauważają klienta który wchodzi do lokalu. Witając klienta, nie uśmiechają się, nie oferują stolika ani karty menu. Karta zostaje podana z opóźnieniem ( pomimo braku ruchu w lokalu ). Zamówienie zostaje zebrane szybko i sprawnie. Pytana, jaka jest 'ryba', nie wie. Kelnerka podając akcesoria, zapomina o zamówionych dodatkowych sztućcach dla 2 dzieci. Czas oczekiwania na 5 dań nie jest długi ( 20 min, jeden kucharz Azjata ). Kelnerka przynosi jedno danie, resztę przynosi własnoręcznie kucharz. Kelnerka nie zapytała, czy podać dodatkowe talerzyki dla dzieci a po złożeniu takiej prośby, zrobiła to nie wykazując zainteresowania obsługą. Kelnerka nie wykazuje zainteresowania, czy wszystko jest w porządku, w trakcie posiłku przychodzi kucharz i próbuje pytać na ile umie, czy wszyscy są zadowoleni.

Anna_6101

20.09.2018

Phuong Dong

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
17.09.2018 godz. 12:30...
17.09.2018 godz. 12:30 - 13:00Obsługa klienta w poszczególnych działach na bardzo dobrym poziome, pracownicy w równym stopniu wykazują zainteresowanie potrzebami klienta, odpowiadają na pytania, chętnie udzielają informacji, pomocy i wskazówek. Wskazują konkretny dział w którym można znaleźć poszukiwany przedmiot. Pracownica działu z farbami i akcesoriami do malowania kompetentna, udziela informacji dotyczącej poszczególnych produktów, wyłapuje błąd dotyczący chęci zmycia lakieru z parkietu za pomocą rozpuszczalnika i poleca produkt w zamierzonej skali cenowej produkt do usuwania starego lakieru z parkietu i nietoksyczną farbę szybkoschnącą w dobrej proporcji jakość - wydajność - cena. Obsługujaca kasierka miła, stara sie nadrobić niedociagnięcia związane z brakami prawidłowego ometkowania produktu, pyta czy wezwać pomoc celem wymiany. Przeprasza w imieniu sklepu.

Anna_6101

20.09.2018

AS

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi