Opinia użytkownika: Anna_6101
Dotycząca firmy: Phuong Dong
Treść opinii: 14.09.2018 godz. 14:30 Kelnerka (pracują 2, nie są to osoby nowo zatrudnione) nie zauważają klienta który wchodzi do lokalu. Witając klienta, nie uśmiechają się, nie oferują stolika ani karty menu. Karta zostaje podana z opóźnieniem ( pomimo braku ruchu w lokalu ). Zamówienie zostaje zebrane szybko i sprawnie. Pytana, jaka jest 'ryba', nie wie. Kelnerka podając akcesoria, zapomina o zamówionych dodatkowych sztućcach dla 2 dzieci. Czas oczekiwania na 5 dań nie jest długi ( 20 min, jeden kucharz Azjata ). Kelnerka przynosi jedno danie, resztę przynosi własnoręcznie kucharz. Kelnerka nie zapytała, czy podać dodatkowe talerzyki dla dzieci a po złożeniu takiej prośby, zrobiła to nie wykazując zainteresowania obsługą. Kelnerka nie wykazuje zainteresowania, czy wszystko jest w porządku, w trakcie posiłku przychodzi kucharz i próbuje pytać na ile umie, czy wszyscy są zadowoleni.