W sklepie panuje porządek. Z obsługą jest różnie, gdyż z tego co zauważyłam jest tam bardzo duża rotacja pracowników i spotkałam się zarówno z miłą, jak i nie miłą obsługą. Najczęściej pracownicy nie mają za wiele czasu na obsługę, jeśli samemu się nie poprosi o pomoc, to raczej nikt nie podejdzie. Asortyment sklepu również zmienił się na gorszy. Ubrania nie są już tak dobre gatunkowo, jak bywały w poprzednich latach.
Załatwiałam w Orsay reklamację. Pani była bardzo miła, pomogła wypełnić mi formularz reklamacyjny i wszystko wytłumaczyła. Bardzo lubię odwiedzać ten sklep i w nim robić zakupy. Panuje w nim porządek, obsługa jest kompetentna i potrafi doradzić, poświęcając odpowiednią ilość czasu klientowi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.