Biedronka w centrum Dębna ma bardzo dużo klientów. Stara się rozładować kolejki, czasami jest z tym problem (tutaj szefostwo powinno popracować nad tym). To nie tylko mój problem, lecz widać zniecierpliwienie klientów. Obsługa miła, lubi porozmawiać, zażartować na odpowiednim poziomie. Stara się uśmiechać, czasami widać ich zmęczenie. Ze względu na dużą liczbę osób kupujących powinni zadbać o większy porządek, zdarza się, że towar nie jest odpowiednio poukładany i nie wyłożony na półki. Pomimo tego lubię kupować w Biedronce ma dobrą lokalizację oraz obsługę.
Wg mnie jakość obsługi jest na poziomie słabym. Jestem klientem, który odwiedza ten sklep raz w tygodniu, więc obserwuje podejście pracowników, do osób, które robią tam zakupy. Mają miejsce tam żarty, które czasami są mało kulturalne i wprowadzają w zażenowanie na pewno mnie, (nie wiem jak inne osoby się z tym czują). Obsługa jest niemiła i nieuprzejma (to się nie tyczy wszystkich osób , lecz większości).Chodzę tam ze względu na większy asortyment. Nie jestem zadowolona z jakości obsługi i dziwnie się czuje jak mam tam iść," jak jakiś natręt ".
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.