Placówka banku w dogodnym miejscu, lokal czysty i zadbany. Krótki okres oczekiwania na obsługę. Po podejściu do miejsca obsługi pracownik z uśmiechem wstał i ręką wskazał mi miejsce. Na biurku panował porządek, nie leżały tam żadne zbędne osobiste przedmioty. Pracownik rzetelnie odpowiedział mi na wszystkie moje pytania i starał się jak najlepiej dopasować kredyt do moich preferencji. Poinformował o promocjach, możliwościach wcześniejszej spłaty ale również o oprocentowaniu i wszelkich opłatach dodatkowych. Pani mnie obsługująca była bardzo uprzejma i inteligentna, widać było że doskonale orientuje się w ofercie banku. Na koniec spotkani dostałam wszelkie potrzebne materiały aby w domu na spokojnie móc przeanalizować ofertę i podjąć decyzję. Mimo, że nie podpisałam umowy pracownik pożegnał mnie w bardzo przyjazny sposób i zachęcił do ponownego odwiedzenia placówki.
Małe zaangażowanie pracownika w sprzedaż (w tym przypadku butów zimowych). Pracownik bardziej próbował mnie przekonać, że w tym sklepie nie ma czego szukam ('tylko to co tutaj na półkach", "butów ze skóry mamy mało"). Brak entuzjazmu, zaangażowania i przede wszystkim uśmiechu. Jako klient czułam się niezręcznie.
Bardzo profesjonalna obsługa w POK. Pracownik bardzo pozytywnie nastawiony, aktywnie słuchający mówiący językiem korzyści ('taka dodatkowa gwarancja to duża wygoda, przez 3 lata o nic się Pani nie musi martwić). Sposób zachowania bardzo naturalny, niewymuszony. Zarówno w momencie podejścia do POK jak i opuszczając go pracownik wstał i uścisnął mi dłoń.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.