Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Vectra nie dba o klientów, którzy mają już umowy. Zmienia warunki, w trakcie trwania na dużo gorsze jednocześnie dając dużo lepsze warunki nowym klientom. Dodzwonienie się do konsultanta jest praktycznie niemożliwe.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. W celu podjęcia interwencji w przedmiotowej sprawie prosiliśmy o przesłanie danych. Do tej pory ich nie otrzymaliśmy, dlatego nie mogliśmy odnieść się do zgłoszenia. W momencie przesłania danych będziemy mogli zainterweniować w przedmiotowej sprawie. Zachęcamy zatem do ich wysłania.
Zakupy w hali...
Zakupy w hali spożywczej polecam osobom, które cenią sobie szybkość obsługi oraz dobre produkty. Można znaleźć tam wszystko co niezbędne oraz zrobić zakupy szybko (nie tracąc czasu w długich kolejkach). Jedyne zastrzeżenie to jakość obsługi klienta - tzn. kasjerzy czy pracownicy hali niechętnie służą pomocą. Często spotkałam się z sytuacja, w której wykładanie towaru na półki uniemożliwia dostęp do danych produktów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.