Jakość usług w Medicover spada z roku na rok. Aplikacja rzadko kiedy działa poprawnie, a gdy działa, nie ma dostępnych terminów na umówienie wizyty. Zdarza się, że wizyta nie zostaje umówiona w ogóle, co w prywatnej opiece medycznej jest niedopuszczalne.
Istne Cuda to cukiernia z bardzo starannie wykonanymi słodyczami. Produkty najwyższej jakości, miła obsługa i eleganckie wnętrze kawiarni - naprawdę warto odwiedzić choć raz.
Reklamacja w Lidlu okazała się niezwykle skomplikowana. Odniosłam do sklepu reklamowany produkt (kupiony stacjonarnie) i usłyszałam od pracownicy, że sklepy nie przyjmują reklamacji i należy kontaktować się z producentem. Nie było to łatwe, ponieważ nazwa marki własnej Lidla nie jest tożsama z nazwą producenta. Ale udało się odnaleźć kontakt w internecie (wbrew zapewnieniom pracownicy dane na stronie Lidla nie były wystarczające). Producent odesłał mnie na infolinię Lidla, a konsultantka z powrotem do sklepu! Tam trafiłam już na inną pracownicę i zwrot został przyjęty od ręki (otrzymałam zwrot pieniędzy). Ta procedura nie powinna obchodzić klienta, a mimo tego Lidl nie stara się ułatwiać zwrotu czy reklamacji.
Zostałam zauważona przez personel zaraz po wejściu do sklepu. Jedna z pracownic powitała mnie słowami "dzień dobry", a druga kontynuowała rozmowę przez telefon. Sprzedająca podeszła krótko po rozpoczęciu mojej wizyty i zaproponowała pomoc, ale nie potrafiła jej udzielić. Nie zapytała, czego konkretnie szukam, dla kogo, w jakim stylu. Informacje, jakich udzielała, były zdawkowe i ograniczały się głównie do typów i cen przedmiotów. Ponadto pracownica nie uśmiechała się i nie próbowała stworzyć przyjemnej atmosfery. Sama ekspozycja była bardzo ciekawa i unikatowa, w salonie panowały porządek i ładny zapach. Wiele produktów było przecenionych, dzięki czemu znalazłoby się tam coś na każdą kieszeń.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.