Jakość obsługi w hipermarkecie Carrefour nie należy do najlepszych. Wygląd sklepu oceniam jako słaby ponieważ można było zauważyć kartony na podłodze. Towar w półkach był nie poukładany i przede wszystkim zakurzony. Ilość pracowników w sklepie było sporo więc zapytałam panią, gdzie mogę znaleźć kubek na szczoteczki do zębów. Pani poinformowała mnie, że powinny być w dziale z kosmetykami. Nie powiedziała dokładnie gdzie oraz nie wskazała, gdzie ten dział się znajduje. Kiedy już znalazłam dział niestety nie mogłam znaleźć szukanej przeze mnie rzeczy. Kupiłam kilka innych rzeczy i udałam się do kasy. Przebieg finalizacji transakcji odbył się standardowo lecz przy zakupie przeze mnie kieliszków do wina pani nie zaproponowała, aby zapakować je w papier, abym bezpiecznie mogła je zanieść do domu. Zapłaciłam i odeszłam od kasy.
Ciężko ocenić tak na prawdę jakość obsługi w sklepie C&A w galerii pestka ponieważ obsługi praktycznie nie ma. Po wejściu do salonu w części damskiej można zauważyć w miarę czysty salon natomiast stoły z ubraniami nie były poukładane. Na sklepie trudno było znaleźć kogoś z obsługi ponieważ w tym czasie kiedy ja przebywałam w sklepie, znalazłam 1 pracownika, którego poprosiłam o pomoc w znalezieniu piżamy. Pani poinformowała mnie, że powinny jeszcze być w części z rzeczami przecenionymi i to był koniec naszej konwersacji. Udałam się tam gdzie zostałam skierowana i znalazłam to co chciałam. Udając się do przymierzali nie zastałam nikogo z personelu. Po przymierzeniu piżamy udałam się do kasy gdzie obsługiwała 1 osoba. Pani powiedziała mi "dzień' dobry po czym zabrała się do skasowania moich rzeczy, następnie zapłaciłam pożegnałam się i skierowałam się do wyjścia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.