Opinia użytkownika: Anna_5357
Dotycząca firmy: C&A
Treść opinii: Ciężko ocenić tak na prawdę jakość obsługi w sklepie C&A w galerii pestka ponieważ obsługi praktycznie nie ma. Po wejściu do salonu w części damskiej można zauważyć w miarę czysty salon natomiast stoły z ubraniami nie były poukładane. Na sklepie trudno było znaleźć kogoś z obsługi ponieważ w tym czasie kiedy ja przebywałam w sklepie, znalazłam 1 pracownika, którego poprosiłam o pomoc w znalezieniu piżamy. Pani poinformowała mnie, że powinny jeszcze być w części z rzeczami przecenionymi i to był koniec naszej konwersacji. Udałam się tam gdzie zostałam skierowana i znalazłam to co chciałam. Udając się do przymierzali nie zastałam nikogo z personelu. Po przymierzeniu piżamy udałam się do kasy gdzie obsługiwała 1 osoba. Pani powiedziała mi "dzień' dobry po czym zabrała się do skasowania moich rzeczy, następnie zapłaciłam pożegnałam się i skierowałam się do wyjścia.