Wybrałam się do salonu w celu zakupu soczewek kontaktowych. W salonie panował ład i porządek. Od wejścia zostałam przywitana. Obsługa starała się dobrać soczewki uwzględniając warunki w jakich pracuję. Dodatkowo został mi polecony płyn do pielęgnacji soczewek. Zakupy dostałam ładnie zapakowane w firmową torbę. Za dokonane zakupy mi podziękowano i mile pożegnano. W salonie panował porządek, na witrynie były ładnie wyeksponowane okulary.
Udałam się do Douglasa w M1 w poszukiwaniu korektora. Od wejścia zachęca klientów szafa marki Nyx w przystępnych cenach. Pani zauważyła moje zainteresowanie tą marką po czym zaproponowała inne marki. Pani z góry określiła firmy, które ten kosmetyk proponują w cenach ok 200zł pomijając pośrednią półkę cenową - to mnie zniechęciło do dalszych poszukiwań. Poza tym w perfumeria ma ładną ekspozycję towaru w sklepie panuje porządek.
Zostałam mile przywitana i po chwili mogłam liczyć na pomoc. Obsługa zna asortyment i stara się trafnie doradzić, proponuje dodatkowe produkty do wybranej torby. Bardzo miła rzetelna obsługa. Sklep ma świetną ekspozycję i duży wybór produktów z kolekcji.
W tym salonie pracuje uprzejma i pomocna obsługa. Salon nie miał rozmiaru wybranego przeze mnie modelu sandałów Panie zaproponowały mi sprawdzenie w pobliskich salonach. Obsługa proponowała mi również pomoc w doborze innego modelu. Mimo braku zakupu Panie były bardzo miłe i zaprosiły mnie do ponownych odwiedzin.
Udałam się do Douglasa w poszukiwaniu podkładu. Zostałam mile przywitana i w krótkim czasie rzetelnie obsłużona biorąc pod uwagę indywidualne preferencje oraz typ skóry. Jedyny minus daję za polecenie w trakcie obsługi nałożenia kosmetyku praktykantce bez wcześniejszej stosownej informacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.