Opinie użytkownika (2)

Kiedy weszłam do...
Kiedy weszłam do salonu, sprzedawczynie zajmowały się ustawianiem towarów na półkach i obsługą klientów przy kasie. Moje wejście nie zostało zauważone. Powitana zostałam dopiero podczas spaceru między półkami sklepu. W sklepie było 2 sprzedawców i około 15 klientów. W trakcie, kiedy poszukiwałam odpowiedniego obuwia, podeszła do mnie sprzedawczyni i zapyała, "Czy może mi w czymś pomóc i jakich butów szukam". Wskazała mi półki, na których są buty skórzane i z tworzyw sztucznych. Podziękowałam jej i sprzedawczni odeszła. W trakcie dalszego poszukiwania odpowiedniego rozmiaru buta poprosiłam inną sprzedawczynię o pomoc. Ekspedientka poinformowała mnie, że z tego modelu nie ma mojego rozmiaru i odeszła. Wybrałam inny model butów, podeszłam do kasy, gdzie zostałam mile obsłużona. Przy kasie zaproponowano mi dodatkowo preparaty do pielęgnacji, odpowiednie dla zakupionych przeze mnie butów.

Anna_518

02.12.2008

DEICHMANN

Placówka

Lublin, Orkana 4

Nie zgadzam się (17)
Przy ladzie obsługiwała...
Przy ladzie obsługiwała mnie Barista Magda, młoda szczupła dziewczyna z rudymi włosami sięgających szyi. Ocenę jaką przyznaję to ocena bardzo dobra. W lokalu panował porządek, stoliki były sprzątane zaraz po tym jak odchodzili od nich klienci, podłoga przy wejściu do lokalu była na bieżąco zmywana. W lokalu panował przyjemny zapach kawy, a w tle grała przyjemna dla ucha muzyka. Obsługa lokalu bardzo kulturalna i uśmiechnięta, bardzo dobrze znająca nazwy produktów będących w asortymencie Costy. Produkty, które były wystawione w lodówkach wyglądały bardzo apetycznie. W toalecie było czysto i był neutralny zapach. W pojemniku było mydło do mycia rąk oraz papierowe ręczniki.

Anna_518

26.11.2008

Costa Coffee

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście 4

Nie zgadzam się (11)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi