Kiedy weszłam do salonu, sprzedawczynie zajmowały się ustawianiem towarów na półkach i obsługą klientów przy kasie. Moje wejście nie zostało zauważone. Powitana zostałam dopiero podczas spaceru między półkami sklepu. W sklepie było 2 sprzedawców i około 15 klientów. W trakcie, kiedy poszukiwałam odpowiedniego obuwia, podeszła do mnie sprzedawczyni i zapyała, "Czy może mi w czymś pomóc i jakich butów szukam". Wskazała mi półki, na których są buty skórzane i z tworzyw sztucznych. Podziękowałam jej i sprzedawczni odeszła. W trakcie dalszego poszukiwania odpowiedniego rozmiaru buta poprosiłam inną sprzedawczynię o pomoc. Ekspedientka poinformowała mnie, że z tego modelu nie ma mojego rozmiaru i odeszła. Wybrałam inny model butów, podeszłam do kasy, gdzie zostałam mile obsłużona. Przy kasie zaproponowano mi dodatkowo preparaty do pielęgnacji, odpowiednie dla zakupionych przeze mnie butów.
Przy ladzie obsługiwała mnie Barista Magda, młoda szczupła dziewczyna z rudymi włosami sięgających szyi.
Ocenę jaką przyznaję to ocena bardzo dobra. W lokalu panował porządek, stoliki były sprzątane zaraz po tym jak odchodzili od nich klienci, podłoga przy wejściu do lokalu była na bieżąco zmywana. W lokalu panował przyjemny zapach kawy, a w tle grała przyjemna dla ucha muzyka. Obsługa lokalu bardzo kulturalna i uśmiechnięta, bardzo dobrze znająca nazwy produktów będących w asortymencie Costy. Produkty, które były wystawione w lodówkach wyglądały bardzo apetycznie. W toalecie było czysto i był neutralny zapach. W pojemniku było mydło do mycia rąk oraz papierowe ręczniki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.