Opinia użytkownika: Anna_518
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Kiedy weszłam do salonu, sprzedawczynie zajmowały się ustawianiem towarów na półkach i obsługą klientów przy kasie. Moje wejście nie zostało zauważone. Powitana zostałam dopiero podczas spaceru między półkami sklepu. W sklepie było 2 sprzedawców i około 15 klientów. W trakcie, kiedy poszukiwałam odpowiedniego obuwia, podeszła do mnie sprzedawczyni i zapyała, "Czy może mi w czymś pomóc i jakich butów szukam". Wskazała mi półki, na których są buty skórzane i z tworzyw sztucznych. Podziękowałam jej i sprzedawczni odeszła. W trakcie dalszego poszukiwania odpowiedniego rozmiaru buta poprosiłam inną sprzedawczynię o pomoc. Ekspedientka poinformowała mnie, że z tego modelu nie ma mojego rozmiaru i odeszła. Wybrałam inny model butów, podeszłam do kasy, gdzie zostałam mile obsłużona. Przy kasie zaproponowano mi dodatkowo preparaty do pielęgnacji, odpowiednie dla zakupionych przeze mnie butów.