Opinie użytkownika (2)

Weszłam do oddziału...
Weszłam do oddziału AIG Banku w celu sprawdzenia oferty pożyczki gotówkowej. Byłam zainteresowana konkretną kwotą kredytu, nie wiedziałam jednak czy będę mogła uzyskać kredyt w tym banku oraz jakie muszę spełnić warunki. Na obsługę nie czekałam zbyt długo, bo ok. 1 minuty. Doradca powitał mnie uśmiechem i zaprosił do stanowiska obsługi klienta. Był miły, uprzejmy i chętny do pomocy, od razu przejawił zainteresowanie moją osobą. Dokładnie wysłuchał moich potrzeb i wówczas zaproponował różne warianty rozwiązań. Cierpliwie odpowiadał na wszelkie pytania rozwiewając moje wątpliwości. Nie był nachalny i nie próbował za wszelką cenę sprzedać oferty, lecz w sposób życzliwy i taktowny przedstawiał zalety oferowanej pożyczki oraz warunki jakie muszę spełnić, aby móc z niej skorzystać. Na zakończenie obsługi pożegnał mnie z uśmiechem i zaprosił do ponownej wizyty w oddziale.

Anna_511

13.12.2008

Santander Consumer Bank

Placówka

Kraśnik, Lubelska 42

Nie zgadzam się (29)
Weszłam do salonu...
Weszłam do salonu Top Secret w celu zakupienia bluzki. Nie miałam upatrzonego fasonu, więc wizytę rozpoczęłam od rozejrzenia się po sklepie i zorientowania w towarze. Sprzedawca podszedł do mnie dopiero po upływie 5 minut, kiedy zauważył moje zainteresowanie towarem. Ucieszyłam się mimo wszystko, ponieważ nie byłam zdecydowana na konkretną rzecz i oczekiwałam na pomoc w jej zakupie. Ku mojemu zdziwieniu okazało sięjednak, że zainteresowanie sprzedawcy było chwilowe. Zorientowałam się wówczas, że w trakcie mojej wizyty w salonie sprzedawcy ustalają grafik pracy i obsługę klienta prowadzą w tzw. „międzyczasie”. Nie było to przyjemne i poczułam się „niezręcznie”, ale ponieważ zależało mi na kupnie bluzki, postanowaiłam nie rezygnować z zakupu. Po ok. 15 minutach przebywania w sklepie, sprzedawca podszedł do mnie kolejny raz i wówczas poświęcił mi nieco więcej swojego czasu niż na początku wizyty. W jego zachowaniu zauważyłam jednak, że doradza mi w sposób nie do końca uczciwy i profesjonalny, tzn. doradzał mi zakup rzeczy, które niekoniecznie uwzględniały moje potrzeby i oczekiwania, a mówiąc krótko: „chciał sprzedać bez względu na to czy będę zadowolona czy też nie”. W tej sytuacji zrezygnowałam z zakupu i poinformowałam o tym sprzedawcę, dziękując mu za pomoc.

Anna_511

06.12.2008

Top Secret

Placówka

Kraśnik, Urzędowska 551

Nie zgadzam się (29)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi