Opinia użytkownika: Anna_511
Dotycząca firmy: Top Secret
Treść opinii: Weszłam do salonu Top Secret w celu zakupienia bluzki. Nie miałam upatrzonego fasonu, więc wizytę rozpoczęłam od rozejrzenia się po sklepie i zorientowania w towarze. Sprzedawca podszedł do mnie dopiero po upływie 5 minut, kiedy zauważył moje zainteresowanie towarem. Ucieszyłam się mimo wszystko, ponieważ nie byłam zdecydowana na konkretną rzecz i oczekiwałam na pomoc w jej zakupie. Ku mojemu zdziwieniu okazało sięjednak, że zainteresowanie sprzedawcy było chwilowe. Zorientowałam się wówczas, że w trakcie mojej wizyty w salonie sprzedawcy ustalają grafik pracy i obsługę klienta prowadzą w tzw. „międzyczasie”. Nie było to przyjemne i poczułam się „niezręcznie”, ale ponieważ zależało mi na kupnie bluzki, postanowaiłam nie rezygnować z zakupu. Po ok. 15 minutach przebywania w sklepie, sprzedawca podszedł do mnie kolejny raz i wówczas poświęcił mi nieco więcej swojego czasu niż na początku wizyty. W jego zachowaniu zauważyłam jednak, że doradza mi w sposób nie do końca uczciwy i profesjonalny, tzn. doradzał mi zakup rzeczy, które niekoniecznie uwzględniały moje potrzeby i oczekiwania, a mówiąc krótko: „chciał sprzedać bez względu na to czy będę zadowolona czy też nie”. W tej sytuacji zrezygnowałam z zakupu i poinformowałam o tym sprzedawcę, dziękując mu za pomoc.