Opinie użytkownika (2)

Do banku wybrałam...
Do banku wybrałam się sprawdzić warunki i zasady posiadania konta i opłaty z tym związane. Przed wejściem do placówki zwróciłam uwagę na elewację budynku i czystość szyb wystawowych, które były bez zarzutu. Zauważyłam, że prezentowane na szybach wystawowych plakaty były w dobrym stanie, bankomat i wpłatomat czynne. Po wejściu do placówki zauważyłam obsługującego innego klienta doradcę zza wysokiej lady. Pozostałej obsługi nie było widać - drzwi do różnych pomieszczeń były pozamykane a przy biurkach z informacją np. "kredyty hipoteczne" nie było nikogo z pracowników banku. Czekałam 5 minut na skończenie obsługi, rozglądając się w tym czasie po placówce. Pomieszczenie było nowocześnie urządzone, czyste. Były przygotowane miejsca siedzące dla oczekujących w kolejce, przy stoliku było zapełnione miejsce na materiały reklamowe i ulotki, uporządkowane. Nie zauważyłam kącika zabaw dla dzieci. Doradca przywitała mnie skinieniem głowy i gestem zaprosiła do podejścia do lady. Ubrana w firmowy strój, starannie i czysto, z dyskretnym makijażem i z charakterystyczną apaszką, wyglądała bardzo profesjonalnie, jednak chwilowe braki w utrzymaniu kontaktu wzrokowego spowodowały, że czułam się dekoncentrowana. Merytorycznie oceniając przedstawiane informacje, uważam, że były niewystarczające i doradca nie przekazała pełnych informacji. M.in. nie poinformowała o trwającej akurat promocji dla nowych klientów (wiem o niej z ulotki). Podsumowując całość obsługi mam zastrzeżenia do chaotycznego chwilami sposobu przekazywania informacji oraz faktu, iż w trakcie naszej rozmowy utworzyła się kolejka, którą nikt z pozostałych pracowników banku (jeśli tacy w ogóle byli w placówce) się nie zainteresował.

Anna_4939

25.10.2013

Credit Agricole

Placówka

Radom, Żeromskiego 33

Nie zgadzam się (0)
Podchodząc do wejścia...
Podchodząc do wejścia sklepu zwróciłam uwagę na ekspozycję wystawową i czystość szyb. Wystawa przygotowana została niezwykle starannie i zachęcała do wejścia do środka. Zarówno szyby wystawowe, jak i czystość w sklepie jest bez zarzutu, dodatkowo miłą atmosferę podkreśla delikatny ale dobrze wyczuwalny, miły zapach. Natychmiast po wejściu do sklepu elegancka, choć skromnie ubrana sprzedawczyni nawiązała ze mną kontakt wzrokowy i przywitała mnie uprzejmym "dzień dobry", po czym spytała, w czym może mi pomóc. Stwierdziłam, że chcę się trochę rozejrzeć i podeszłam do wieszaków z promowaną ekspozycją. Zwróciłam uwagę, że wszystkie wieszaki wisiały w tę samą stronę, prezentowana odzież poukładana jest kolorystycznie (najwyżej dwa kolory na jednym regale), promocyjne artykuły są dobrze oznaczone, bluzki leżące na półkach równo złożone. Wybrałam interesujący mnie model spódnicy i po wskazaniu przez sprzedawczynię drogi, udałam się do przymierzalni. Zwróciłam uwagę na to, że lustra w przymierzali są czyste, podłoga również, dobiega przyjemna dla ucha, niezbyt głośna muzyka. Podczas mego pobytu w przymierzalni, pani kilkakrotnie dyskretnie pytała, czy rozmiar jest odpowiedni, czy może mi też zaproponować coś podobnego/innego i sprawnie szukała odpowiedniego rozmiaru i przynosiła mi do przymierzalni proponowany asortyment. Tym razem nie dokonałam zakupu ale rzetelność sprzedawcy i profesjonalna obsługa w ty sklepie spowodowały, że na pewno tam jeszcze wrócę.

Anna_4939

25.10.2013

Taranko

Placówka

Radom, Chrobrego 1

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi