Opinia użytkownika: Anna_4939
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Do banku wybrałam się sprawdzić warunki i zasady posiadania konta i opłaty z tym związane. Przed wejściem do placówki zwróciłam uwagę na elewację budynku i czystość szyb wystawowych, które były bez zarzutu. Zauważyłam, że prezentowane na szybach wystawowych plakaty były w dobrym stanie, bankomat i wpłatomat czynne. Po wejściu do placówki zauważyłam obsługującego innego klienta doradcę zza wysokiej lady. Pozostałej obsługi nie było widać - drzwi do różnych pomieszczeń były pozamykane a przy biurkach z informacją np. "kredyty hipoteczne" nie było nikogo z pracowników banku. Czekałam 5 minut na skończenie obsługi, rozglądając się w tym czasie po placówce. Pomieszczenie było nowocześnie urządzone, czyste. Były przygotowane miejsca siedzące dla oczekujących w kolejce, przy stoliku było zapełnione miejsce na materiały reklamowe i ulotki, uporządkowane. Nie zauważyłam kącika zabaw dla dzieci. Doradca przywitała mnie skinieniem głowy i gestem zaprosiła do podejścia do lady. Ubrana w firmowy strój, starannie i czysto, z dyskretnym makijażem i z charakterystyczną apaszką, wyglądała bardzo profesjonalnie, jednak chwilowe braki w utrzymaniu kontaktu wzrokowego spowodowały, że czułam się dekoncentrowana. Merytorycznie oceniając przedstawiane informacje, uważam, że były niewystarczające i doradca nie przekazała pełnych informacji. M.in. nie poinformowała o trwającej akurat promocji dla nowych klientów (wiem o niej z ulotki). Podsumowując całość obsługi mam zastrzeżenia do chaotycznego chwilami sposobu przekazywania informacji oraz faktu, iż w trakcie naszej rozmowy utworzyła się kolejka, którą nikt z pozostałych pracowników banku (jeśli tacy w ogóle byli w placówce) się nie zainteresował.