V Euro AGD wasza obsługa reklamacji to tragedia. W zakupionym odkurzaczu viomi zepsuła się płyta główna, która była naprawiana w ramach gwarancji przez miesiąc. Od oddania odkurzacza niekompletnego (!) bez wkładu odkurzająco-mopującego mija 2 miesiąc! Reklamacje były zgłaszane mailowo, telefonicznie. Obiecaliście odesłać część i dalej nic! Dostaliscie też informacje, że sprawa dotyczy osoby z niepełnosprawnością, która jeździ na wózku i to urządzenie jest niezbędne w utrzymaniu czystości w domu, bo sama nie jest w stanie tego robić.. Przedłużanie terminu, brak niezwłocznego oddania zaginionej przez Państwa części jest karygodne. I propozycja rekompensaty 30zl bon przy zakupie powyżej 31 zł to kpina. Może pokryjecie koszt zatrudnienia osoby do codziennego zmywania podłogi? Podłoga musi być ścierana codziennie, a osoba z zanikiem mięśni nie jest w stanie tego robić. W życiu nie spotkałam się z takim brakiem kompetencji, taktu, utrudnieniem i brakiem poszanowania klienta. Czekam na niezwłoczne reakcje z Państwa strony, oddanie zgubionej przez Panstwa cześci.
Bardzo długie kolejki - czas oczekiwania około 1,5 do 2 godzin, personel nie potrafi rozwiązać problemu z brakiem umowy (dokument zaginął). Budynek nie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - dzwonek służący do wezwania ochroniarza jest źle usytuowany - osoba na wózku nie poradzi sobie bez pomocy osób trzecich.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.