Będąc na uczelni zostałam okradziona, złodziej zabrał z torebki portfel. Od razu zadzwoniłam na infolinie banku i byłam bardzo mile zaskoczona pan rzetelnie i dokładnie wypytał mnie o wszystkie informacje aby zablokować kartę. Doradził mi też jakie są procedury odnośnie skradzionego dowodu osobistego. W tej sytuacji jak i innej nigdy nie miałam problemu z tym bankiem.
Witam, na wstępie chciałabym serdecznie podziękować Pani za podzielnie się z nami opinią dotyczącą kontaktu z mLinią. Jest ona dla nas cennym źródłem informacji zarówno w aspekcie sprawności realizowanych dyspozycji, jak i profesjonalizmu konsultantów. Pragnę podkreślić, że dokładamy wszelkich starań, aby pracownicy Contact Center swoją wiedzą i uprzejmością zapewniali najwyższy poziom obsługi Klientów mBanku. Mam nadzieję, że Pani przyszłe kontakty z mBankiem będą równie satysfakcjonujące. Proszę pamiętać, że pozostajemy do dyspozycji przez całą dobę pod numerami telefonu: 801 300 800 lub 426 300 800. Pozdrawiam Emilia Jabłońska, mBank
Najlepszy salon w...
Najlepszy salon w Sączu. Bardzo miła i rzetelna obsługa. Pan bez sprawdzanie taryf wyrecytował wszystkie ceny i usługi jakie obejmują klienta w orange mix, z podkreśleniem obecnych promocji. Można było się targować i na duży plus była wieloletnia współpraca z firmą orange. Kolejka była znikoma więc czas oczekiwania był minimalny.
Personel bardzo miły. Gdy potrzeba rozmiaru sprawdzą czy jest on na sklepie mimo dużej ilości klientów. Kolejki w trakcie czasu wyprzedaży idzie bardzo sprawnie. Lecz personel nie narzuca się z doradą nadmiernie. Sklep jest uporządkowany i nie zmienia swego układu dzięki czemu zawsze szybko można odnaleźć potrzebną odzież.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.