W RTV EURO AGD byłam konkretnie po kasetę do kamery. Sklep czysty, asortyment na bieżąco układany. Personel był wszędzie. Bez problemu dowiedziałam się, gdzie znajdę kasety do kamery. Zastanawiając się, którą kasetę wybrać, dostałam konkretną podpowiedź, o którą nawet nie prosiłam- sprzedawca przechodził i sam zaproponował pomoc.
Szłam do salonu Apart z zamiarem sprawdzenia ceny konkretnej bransoletki z kolekcji "Charms". Przechodząc obok gabloty zauważyłam,że na podaną kolekcję jest rabat -30%. Weszłam do salonu, gdzie jedna z pracownic obsługiwała klientów.Inni pracownicy nie byli niczym zajęci. Nie podeszli, nie spytali w czym pomóc,mimo,że widzieli,że czekam. Dopiero pracownica, która obsługiwała klienta, poprosiła jedną z koleżanek, aby do mnie podeszła. Pani była miła i odpowiedziała na wszystkie moje pytania dotyczące bransoletki. Niestety oferta, która widniała w gablocie -30% na daną kolekcję, nie obowiązywała na bransoletki. Jest to wprowadzanie klienta w błąd. Powinno być jasno zaznaczone co jest przecenione. Wygląd ogólny salonu prezentował się bardzo dobrze i czysto.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.