Chcę zaprezentować Hotel Kania. Rezerwowałam wcześniej pokój po przyjeździe na miejsce czekałam 15 minut zanim przydzielono mi pokój bo Pani się pomyliła. Gdy dostałam już pokój ( ładny, duży z wyjściem na balkon) okazało się że jest tam tak potwornie zimno, że trzeba spać w dresie i okryć się kocami i kołdrą, łazienka duża śmierdząca moczem, woda zimna, brudna kabina prysznicowa. Śniadanie w cenie noclegu 110 zł i jedyne co dobrze wspominam było smaczne (stół szwedzki).A i jak poprosiłam to oddano mi pieniądze za drugą dobę bez problemu i pojechałam dalej.
Chciałabym zaprezentować Hotel Leśna w Szczytnie. Jest to bardzo fajny hotel ze zniżkami dla studentów(bez śniadań) bądź normalna cena pokoju ze śniadaniem. Śniadania to stół szwedzki. Pokój czysty, pachnący i co ważne ciepły. Woda bieżąca ciepła i zimna, w hotelu dostępne ręczniki, tv, szklaneczki, łóżka wygodne, w łazience dostępna suszarka. Miejsce przyjemne z widokiem na lasek. Cicho spokojnie personel bez zarzutów z pełną kulturą.
Kasjer obgryzał paznokcie, mimo to przywitał się z klientem i był bardzo uprzejmy. Zaproponował swoją pomoc. Przedstawił jasno i zrozumiale produkt, który poprosiłam. Sklep był czysty, oprócz kilku butelek które były zakurzone. Sprzedawca nie wydał reszty- 35 groszy. Sprzedawca szybko uporał się z kolejką i był uśmiechnięty.
Długi czas oczekiwania na sprzedawce, zanim podszedł do kasy. Sprzedawca nie przywitał się z klientem, nie zaproponował mi żadnego dodatkowego produktu , nie wydał paragonu i nie powiedział ile zostało reszty, nie pożegnał się. Toaleta była pachnąca i czysta. Kawa z kawiarki miała nie świeże mleko.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.