Zablokowano mi pare programow w telewizji ,wiec postanowilam zadzwonic do biura obslugi stacji"n". Probowalam sie dodzwonic przez dwa dni i ciagle slyszalam "prosze czekac na polaczenie z konsultatem"wykonalam 30telefonow i niestety bezskutecznie. Kosztow za polaczenie nikt mi nie zwroci i programy ciagle sa zablokowane.Mysle ze poziom obslugi biura jest zerowy
Poszlam kupic buciki dla dziecka a w tej kwesti jestem bardzo wymagajaca .Pani ktora mnie obsluzyla bardzo milo mnie zaskoczyla podeszla zaraz jak tylko weszlam do sklepu ,dziecko przymierzylo 20par butow a pani z ciaglym usmiechem na twarzy znalazla dla mnie ta ostatnia pare. Spedzilam godzine w tym sklepie co w innym wychodzilam po paru minutach ze wzgledu na brak pomocy.
Zadzwonila do mnie pani z oferta ,zaproponowala talefon,ale ten model nie odpowiadal mi i mimo moich przekonywan ze wolalabym inny model,pani ciagle byla nachalna zachwalajac go.W rezultacie nie zdecydowalam sie na zaden ,gdyz pani ciagle sie upierala przy swoim nie dopuzczajac do mysli ze moge miec inne zdanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.