Przedsionek i sala dla klientów wyglądały czysto i schludnie. Na drzwiach była umieszczona inforamacja o godzinach otwarcia punktu oraz o usytuowaniu najblizszych bankomatów. Na ścianach wisiały informacje o kontach i lokatach, w podajnikach obok okienka były dostępne ulotki o kartach kredytowych. Nad kasą wisiał informator o obowiązujących kursach walut. Jedyny minus Banku PKO BP jest wysokość opłat jakie są pobierane podczas przelewu na konto które wynosi 20zł. Oprócz tego obługa była miła i szybka.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Wchodząć do sklepu...
Wchodząć do sklepu wejścia były czyste, koło kołowrotka znalazłam podajniki a w nich dostępne ulotki na obecny tydzień. Pułki były czyste, towar poukładany. Podłoga na sali sprzedaży nie raziła swoim wyglądem. Pracownicy obecni na sali sprzedaży i pomocni. Szukałam majonezu i pracownik pomógł mi go znaleźć i podał jego cene. Obsługa na kasie miła, panimiala firmową koszulke, i plakietke z imieniem. Nie zachowywała się nieodpowiednio. Powitała mnie słowami Dzień dobry, zeskanowała mój towar, podała cene jaką musze zapłacić, wydała reszte wyraźnie mówiąć ile wydaje. Położyła pieniądze na tacce. Pożegnała słowami Dziękuje, zapraszam ponownie.
Dokonując zakupu paliwa na stacji BP zaskoczyła mnie obsługa pracowników byli życzliwi, pomocni, każdy z nich miał plakietke z imieniem i strój roboczy, nikt z nich nie żół gumy ani nie rozmawiał przez telefon Zdziwiły mnie bardzo wysokie ceny napojów za puszke coli zapłaciłam 4 zł. Strefa wejścia do kasy była czysta, lada rónież, dostępne były ulotki informacyjne o promocjach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.