Po wejściu do sklepu ogólnie złe wrażenie towar porozrzucany, ogólnie panuje chaos i nieład, w jednym miejscu odzieży brakuje w drugim jest jej zdecydowanie za dużo, co powoduje, że klient musi produkt, który chce obejrzeć wyszarpywać z wieszaka. W przymierzalniach stosy zostawionej przez klientów odzieży. Na wystawie kurz i złe oświetlenie. Personel miły i chętny do pomocy, ale odniosłam wrażenie, że jest go zbyt mało jak na taką powierzchnię sklepu. Na personel nałożono zbyt wiele obowiązków co powoduje również duże kolejki do kasy, ponieważ Pani stojąca przy kasie wykonuje kilka czynności na raz.
Po wejściu do sklepu sprzedawcy znajdowali się za ladą z klientami, zostałam zauważona przez sprzedawców po upływie 1 minuty.Zostałam powitana zdaniem " Dzień dobry, witamy w Tchibo. Sprzedawcy nosili ciemnogranatowe kamizelki , jasnoniebieskie bluzki i apaszki.Odczuwałam zainteresowanie i zaangażowanie ze strony sprzedawcy.Sprzedawca zadał mi kilka pytań otwartych, by dowiedzieć się więcej na temat moich potrzeb.Sprzedawca pomógł mi znaleźć produkt spełniający moje oczekiwania. Sprzedawca wydał się posiadać szeroka wiedzę na temat produktów. Podczas zapłaty przy kasie sprzedawca zaproponował mi kawę i ciasto. W sklepie panował ład i prządek , towary były ładnie wyeksponowane. Pożegnano mnie słowami " Do widzenia, miłego dnia". Ogólnie moja ocena jest pozytywna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.