Zaplanowałam zorganizowanie urodzin dla syna na kręgielni. Zarezerwowałam tor na kręgielni telefonicznie, na konkretną godzinę ze wskazaniem, że to będą urodziny dla dziecka i z podaniem liczby dzieci, które będą brały udział w zabawie ponieważ zdecydowałam się na tzw. pakiet urodzinowy.Pan mówił przez telefon bardzo szybko i wykazywał przy tym brak cierpliwości. Jednakże udało się wszystko doprecyzować przynajmniej tak na tamtą chwilę myślałam. Niemiła niespodzianka spotkała dzieci, kiedy przybyliśmy na kręgielnie. Okazało się, że na kręgielni nie można było wysuwać band na torze. Z myślą o własnym dziecku i jego kolegach udałam się do pana z obsługi. Pan poinformował mnie, że bandy nie działają na żadnym torze już od ferii. To znaczyło, że kiedy ja rezerwowałam telefonicznie tor nie zostałam o tym poinformowana, kiedy zapytałam grzecznie pana dlaczego tak się stało ten odpowiedział opryskliwie "Ale Pani nie pytała" i swoim zachowaniem dał mi do zroumienia, że nie będzie więcej na ten temat ze mną rozmawiał. Nie usłyszałam żadnego przepraszam. A prawda jest taka, że dzieci które mają po 9lat nie bawią się dobrze, kiedy nie mogą samodzielnie trafić w kręgle. Nie miałam wyjścia dzieci musiały grać w kręgle bez band, bo to była ważna chwila dla mojego dziecka. Ponadto wystąpił kilka razy problem z torem a na obsługę trzeba było długo czekać.
Chciałam zakupić witaminy, wstępnie zadzwoniłam do apteki aby dowiedzieć się czy są w sprzedaży. Jak zawsze przez telefon zostałam mile obsłużona, farmaceutka po sprawdzeniu poinformowała mnie, że preparatu nie ma obecnie nie ma na stanie ale może specjalnie dla mnie zamówić na następny dzień zapewniając mnie przy tym, że jak będzie preparat sprowadzony zostanę poinformowana telefonicznie o możliwości odbioru preparatu. I ta sie atało następnego dnia otrzymałam telefon z zaproszeniem po zakup. Kiedy poszłam na miejsce pomimo dłużej kolejki jaka była przede mną nie traciłam humoru. Obsługa w aptece była bardzo sprawna, kiedy przyszła moja kolej farmaceutka z uśmiechem mnie przywitała i przyniosła mi zamówione witaminy. Zaproponowała mi torebkę na zakupy. Po czym
Będąc przy okazji w Jankach całą rodziną wybrałam się do Komfortu. Na wejściu przywitała nas z uśmiechem pani i zaproponowała obsługę. Podaliśmy wymiary dywanu jaki nas interesuje i jakość materiału. Pani wskazała nam miejsce i wspólnie z nami przeszukiwała mnóstwo dywanów, aby znaleźć zgodny z naszymi oczekiwaniami. Kiedy wybraliśmy konkretny dywan -dowiedzieliśmy się, że dywan można bez problemu zwrócić. Ekspedientka na naszą prośbę zarezerwowała dywan w celu zakupu w komforcie w Warszawie, który znajdował się bliżej naszego miejsca zamieszkania. Dzięki temu w razie potrzeby moglibyśmy zwrócić zakup i nie jechać specjalnie do Janek. Na koniec pożegnała nas z uśmiechem na twarzy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.