Wchodząc do sklepu jesteśmy witani przez pracownika. Jest to bardzo miłe. Odnosimy wrażenie, że jesteśmy ważni dla firmy. Sklep jest dość przestronny i zadbany. Według mnie trochę za mało siedzeń do przymierzania obuwia. Natomiast jest wiele luster, dzięki czemu bez problemu możemy zobaczyć, jak prezentują się przymierzane przez nas buty. Mamy również do dyspozycji jednorazowe skarpetki, co szczególnie przydatne jest latem.
Jest to sklep samoobsługowy,ale widziałam że pracownicy chętnie pomagają klientom w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru itp.
Przez cały czas pracownicy porządkują obuwie, co pozwala na zachowanie porządku w sklepie.
Asortyment nie jest szczególnie obszerny. Oceniany przeze mnie sklep jest bowiem wyłącznie zaopatrzony w obuwie damskie. Nie jest to jednak jakiś rażący minus, ponieważ w Opolu jest duży wybór sklepów CCC. Na pewno na plus przemawia to, że CCC ma w swoje ofercie buty w rozmiarze 35.
Kupując buty Pani zapytała mnie, czy chcę jakiś środek czyszczący. Nie wywierała przy tym presji na mnie,że koniecznie muszę to kupić. Oprócz tego muszę stwierdzić, że była miła i uprzejma.
Wnętrze sklepu bardzo ładne i zadbane.Personel ubrany schludnie. Po wejściu do sklepu jest się bacznie obserwowanym przez ochroniarza. W sposób zbyt oczywisty przypatruje się klientom, jakby byli potencjalnymi złodziejami.Zdecydowanie wpłynęło to negatywnie na moje samopoczucie, czułam się spięta. Personel niestety nie poprawia tej sytuacji. Lewo wchodzimy do perfumerii podchodzi do nas pracownik. Rozmówca jest zbyt nachalny. Po udzieleniu informacji pracownik nie odchodzi, mimo że dałam mu do zrozumienia,że na razie dziękuję za pomoc. Powiedziałabym,że wywiera na mnie presję,żebym coś kupiła.Nie jest to profesjonalne zachowanie.Ogólna wiedza pracownika na temat asortymentu była zadowalająca. Niestety pracownik nie był specjalnie uprzejmy i przyjaźnie nastawiony. Czuło się swego rodzaju wrogość i niechęć do pracy.
Dzień dobry,
Bardzo dziękuję za szczerę ocenę naszej pracy. Systematycznie podnosimy jakość naszych usług, wszystkie sugestie i uwagi są dla nas bardzo ważne.
pozdrawiam serdecznie,
Adrian Falatyn
Koordynator Wsparcia Operacyjnego
Sephora Polska Sp. z o.o.
Sklep zadbany.Wchodząc czuć...
Sklep zadbany.Wchodząc czuć przyjemny zapach. Przy drzwiach wejściowych stoją koszyki.W każdym z nich można znaleźć aktualną ofertę promocyjną.Sklep eksponuje produkty objęte promocją,tak że klient nie musi skrupulatnie przeglądać gazetki promocyjnej. Asortyment w sklepie jest rozmieszczony w przemyślany sposób. Produkty są równo poukładane.
Personel ma ładne, zadbane stroje.Jest przyjaźnie nastawiony do klienta. Pracownicy są uśmiechnięci i bez oporów podchodzą do klientów,aby im doradzić. Niestety pani, która obsługiwała mnie 8 października nie wykazała się zbyt dużą wiedzą. Po pierwsze podeszła za szybko nie dając mi możliwości rozejrzenia się po sklepie. Zapytała "Mogę w czymś pomóc?" Odpowiedziałam,że szukam dobrego tuszu do rzęs.Zamilkłam na chwilę.Nie widząc z jej strony reakcji mówiłam dalej. Powiedziałam,że szukam tuszu do rzęs, który przede wszystkim będzie pogrubiał moje rzęsy.Powinna przede wszystkim sama zapytać o moje preferencje dotyczące wymienionego produktu. Mimo,że pracownica była uprzejma i sympatyczna nie wykazała się wiedzą. Pokazując mi poszczególne tusze do rzęs czytała ich etykiety, co wyglądało bardzo nieprofesjonalnie. Rozmowa trwała więc zaledwie minutę.Nie byłam zadowolona z jakości obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.