Opinie użytkownika (8)

W sklepie panował...
W sklepie panował względny spokój. Towar był powykładany na półkach. Placówka oferuję klientom duży asortyment oraz niskie ceny. Podłogi były czyste. Pracownicy sklepu rozkładali towar i odpowiadali na pytania Klientów dotyczące lokalizacji produktu. Przy kasach nie było dużych kolejek. w kolejce do obsługi oczekiwały maksymalnie 3osoby. Pracownik, który mnie obsługiwał nie posiadał identyfikatora. Po wyłożeniu wszystkiego na taśmę kasjerka poprosiła o podniesienie naszych rzeczy w celu sprawdzenia koszyka. Obsługa miła. Jedynie pracownik z wózkiem widłowym z produktami na dział dziecięcy miał minę pełną złości i niezadowolenia.

Anna_3502

29.01.2012

Auchan

Placówka

Poznań, Głogowska 432

Nie zgadzam się (1)
Miła i profesjonalna...
Miła i profesjonalna obsługa. Pracownik przedstawił mi kilka produktów odpowiadających mojemu zapytaniu. Odpowiadał na wszelkie pytania. W asortymencie zabrakło produktów o które pytałam. Na półkach znajdowało się dużo medykamentów, choć zauważyłam, że części znanych produktów nie było. Przystępne ceny. Dogodny dojazd i parking przed apteką.

Anna_3502

20.01.2012

Apteka Rodzinna

Placówka

Inowrocław, Dmowskiego 8

Nie zgadzam się (2)
Cukiernia Marika ma...
Cukiernia Marika ma w swojej ofercie pyszne słodkości. Wyroby są świeże, smaczne i smakowicie udekorowane. Niestety pracownicy obsługi w podanej placówce niezbyt chętnie obsługują klientów. Pracownik(kobieta ok.30lat, szczupła, ok.165cm wzrostu) obsługiwała mnie z obrażoną miną. Gdy poprosiłam, aby poleciła mi tort na bitej śmietanie wskazała 2 i zakończyła prezentację. Na moje pytanie dotyczące wnętrza toru wywróciła oczami. Zmieniła nastawienie dopiero, gdy zwróciłam jej uwagę, że ja nie muszę wszystkiego wiedzieć i to ją jako pracownika prosiłam o pomoc. Jakość oferowanych produktów jest wysoka, niestety jakość obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia.

Anna_3502

20.01.2012

MARIKA

Placówka

Inowrocław, Wojska Polskiego 10

Nie zgadzam się (2)
Wewnątrz sklepu i...
Wewnątrz sklepu i przed nim panował porządek. Pani z personelu myła gabloty z towarem. Gdy ustawiła się kolejka z 4 osób została otwarta druga kasa. Obsługiwała mnie szczupła kobieta, ok.30lat, z aparatem ortodontycznym na zębach, długie blond włosy. Z uśmiechem mnie powitała. zostałam obsłużona w bardzo miły sposób. Farmaceutka podała produkty, podała kwotę do zapłaty. wydając resztę głośno podała wartość reszty. podziękowała za dokonanie zakupu. Nawiązała kontakt z moim 15stomiesięcznym synkiem (za nie często się zdarza). Bardzo pozytywne odczucia po wizycie w aptece.

Anna_3502

09.01.2012

Apteka Przyjazna

Placówka

Plewiska, Grunwaldzka 517c

Nie zgadzam się (6)
Okna czyste, wejście...
Okna czyste, wejście też bez zarzutu. Towar zgodnie z ofertą, schludnie wyłożony na półkach. Owoce i warzywa świeże. Mięso i wędliny również. Pani obsługująca mnie na dziale mięso, wędliny. (Młoda kobieta, ok.30lat, blondynka, włosy blond średniej długości, kolczyk w nosie) obsługiwała mnie bez entuzjazmu. nie pytała czy coś jeszcze podać, tylko czekała aż sama powiem czy czegoś jeszcze potrzebuję. Były otwarte 2 kasy. w kolejkach oczekiwały 3-4osób. byłam trzecia w kolejce. obsługiwała mnie kobieta(około 30lat, blondynka, z krótkimi włosami, z charakterystycznym trochę ochrypniętym głosem). powitała mnie słowami: dzień dobry. z uśmiechem na twarzy.skasowała produkty. powiedziała wyraźne kwotę do zapłaty. płaciłam kartą, więc gdy miałam wbić kod PIN powiedziała: proszę o kod PIN. podała mi do ręki kartę z paragonami. Pożegnała się słowami: dziękuję, zapraszam ponownie. jestem bardzo zadowolona z obsługi kasowej w Piotrze i Pawle. Pani na dziale mięsnym nie pozostawiła po sobie tak miłego wrażenia.

Anna_3502

09.01.2012

Piotr i Paweł

Placówka

Plewiska, Grunwaldzka 519

Nie zgadzam się (2)
Z zewnątrz okna...
Z zewnątrz okna czyste, przed wejściem do placówki czysto, bez papierków, folii. Wewnątrz panował spokój. Przy biurku znajdował się pracownik. Nie zauważyłam, by miał plakietkę z imieniem. był czysto i schludnie ubrany.Wchodząc powiedziałam dzień dobry. Odpowiedział tymi samymi słowami. Gdy podeszłam bliżej zapytał:w czym mogę pomóc. ja odparłam, że chciałabym zrobić przelew za jego pośrednictwem. Odpowiedział, że oczywiście jest taka możliwość. Podałam kartkę z danymi do przelewu i zapytałam o koszty. Pan z obsługi odpowiedział, że koszt wynosi 2,30zł. Klikając w klawiaturę dokonał przelewu. Wziął wyłożone przeze mnie pieniądze nie podając kwoty do zapłaty. Wydrukował potwierdzenie, podał mi do podpisu i zapytał czy w czymś jeszcze może pomóc. Ja podziękowałam, pożegnałam się i wyszłam. Ogólne wrażenie dobre, ale brakowało mi uśmiechu w podejściu pracownika banku do klienta.

Anna_3502

09.01.2012

Alior Bank

Placówka

Plewiska, Grunwaldzka

Nie zgadzam się (3)
udałam się do...
udałam się do sklepu po koc w cenie promocyjnej. w sklepie było ok. 30innych osób. towary w większości były dobrze oznaczone informacją dotyczącą cen i promocji. zdarzyły się jednak pomyłki. sklep czysty. długie oczekiwanie na obsługę kasową. Kolejka ok.10osób, jedna kasa czynna, która dodatkowo funkcjonuje jako punkt informacyjny. Pani kasjerka chętnie odpowiadała na zadane przeze mnie pytania, zaprowadziła do konkretnego regału. dodatkowo poszukała na magazynie towar którym byłam zainteresowana, a który nie znajdował się na terenie sklepu. duży pozytyw! ekspedientka uśmiechnięta, służyła pomocą.

Anna_3502

08.09.2011

JYSK

Placówka

Poznań, Głogowska 432

Nie zgadzam się (0)
udałam się do...
udałam się do sklepu by kupić coś dla maluchów. w środku były 2 ekspedientki bardzo zaangażowane w rozmowę między sobą, nie zwracając uwagi na ewentualnego klienta. ekspedientki nie wykazały odrobiny zainteresowania, a na moje pytanie o daną rozmiarówkę jedna odburknęła i wskazała ręką miejsce. Oczekiwanie do kasy było spore, zważywszy na fakt, że przede mną była tylko jedna klienta, a pracowników sklepu było 2. sklep czysty, z widocznymi informacjami dotyczącymi cen i promocji. personel wydawał się być zmęczony i zły ruchem. transakcja była przeprowadzony w sposób dość sprawny, choć bez uśmiechu i nawiązania kontaktu z klientem.

Anna_3502

08.09.2011

Coccodrillo

Placówka

Komorniki Drugie, Poznańska

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi