Do tego salonu trafiłam po wizycie w innym salonie PLUSa w Słupsku. Ponieważ tam nie uzyskałam kompetentnych informacji chciałam zasięgnąć informacji w innym miejścu. Przywitano mnie z uśmiechem. Konsultant miał nienaganny strój oraz widoczny identyfikator. Oferta została przedstawiano w najdrobnieszych szczegółach. Podpisanie umowy poszło sprawnie bez żadnych probemów.
Podczas wizyty w Perfumeri Douglas w Słupsku zostałam od razu powitana przez konsultantkę. Zaoferowała mi ona swoją pomoci. Konsultantka posiadała widoczny identyfikator. Pomogła mi odnaleźć szukane produkty oraz doradziła mi w wyborze. Po transakcji zaporsiła mnie do ponownej wizyty oraz podarowała mi kilka próbek produktów.
Podczas wizyty w salonie PLUS-a żaden z konsultantów nie przywitał się ze mną na wejściu. Trzech konsultantów było zajętych sobą, dopiero kiedy spytałam czy mogę prosić o pomoc jedna konsultantka podeszła do mnie z niemiłym wyrazem na twarzy. Informacja którą od niej otrzymałam była informacja skrótowa i nie roziwązywała mojego problemu. Konsultant zdawał się nie być przygotowany do rozmowy. Poinformowano mnie że nie mogę przejść z moim numerem do sieci Plus ponieważ powinnam się do nich zgłosić dużo wcześniej. Nie przedstawiła mi oferty jedynie wskazała stojak z ulotkami z którymi mogłam zapoznać się sama. Podziękowałam i udałam się do innego salonu PLUSa (Słupsk, Sczecińska 6) gdzie otrzymałam wszystkie niezbędne mi informację a mój numer został pomyślnie przeniesiony z innej sieci.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.