Ogólnie nie jestem zadowolona ale zawsze mogło być gorzej. Po wejściu do sklepu minęłam kilku jego pracowników. Nikt się mną nie zainteresował. i nie spytał się o pomoc. Jedyną sytuacja kiedy wiedziałam, że pracownicy wiedza o moim istnieniu było to kiedy długo wybierałam tusz o rzęs to Pani z tego działu patrzyła na mnie podejrzliwie. Ogólnie nie jestem zadowolona ponieważ pracownicy bardziej są zajęci sobą i żartowaniem niż pracą i klientami.
Po wejściu do salonu od razu zobaczyłam uśmiechnięta Panią, Powiedziałam w jakiej sprawy przyszłam. Pani mimo, że nie miała przy sobie wszystkich potrzebnych mi rzeczy poprosiła abym poczekała i przyniosła mi.Pomogła mi się zdecydować. Podziękowała za zakupy i zapraszała na ponowne. Ogólnie jak najbardziej jestem zadowolona.
Po przyjściu do sklepu nikt się mną nie zainteresował. Widać było, że szukam biżuterii ale nikt nie podszedł. Przy samym zakupie Pani ekspedientka powiedziała mi ile mam punktów na karcie Orsay'a a także zaproponowała kupno pierścionka który pomoże mi wybrać. Po odejściu od kasy zapomniałam wziąć rachunku ale pani która mnie obsługiwała przypomniała mi o nim.
Obsługa godna pozazdroszczenia. Czuję się tam bardzo komfortowo. Nie ma opóźnień jak to się zdarza w innych przychodniach. Jeśli nawet się zdarzą to pracownicy recepcji jak i sami lekarze bardzo a to przepraszają. Podczas wizyty u kilku lekarzy nie czułam aby się spieszyli,zadawali pytania potrzebne do stwierdzenia na co choruję było, że naprawdę starają się pomóc. Nie ma problemów z kontaktem z przychodnią. Bardzo polecam!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.