W Mango spotkała mnie bardzo nietypowa sytuacja, która źle świadczy o obsłudze sklepu. W czasie przymierzania odzieży poprosiłam jedną ze sprzedawczyń o podanie spodni w mniejszym rozmiarze (tj.36), i poprosiłam o inny kolor, który dokładnie określiłam. Sprzedawczyni poszła po spodnie, ale gdy wróciła poinformowała mnie że takiego rozmiaru w takim kolorze już nie było. Gdy wyszłam z przymierzalni i przechodziłam obok miejsca gdzie były spodnie, które mnie interesowały, zobaczyłam że jest rozmiar 36. Wróciłam więc do przymierzalni ze spodniami, ale ekspedientka - właśnie ta, którą poprosiłam o przyniesienie mi spodni, nie chciała mnie już wpuścić ze względu na to, że była minuta do zamknięcia sklepu. Powiedziałam sprzedawczyni, że chciałam przymierzyć te spodnie o które ją prosiłam i które jak się okazało jednak są, ale sprzedawczyni powtórzyła, że jest już tylko minuta do zamknięcia. Ponieważ w dniu, kiedy odwiedziłam sklep odbywała się promocja polegająca na obniżeniu ceny drugiego, dowolnego produktu o 50%, zależało mi na właśnie tych spodniach, ponieważ miałam już wybraną inną sztukę odzieży i zależało mi na skorzystaniu z promocji. Powiedziałam sprzedawczyni, że jeśli nie będę mogła zmierzyć spodni, nie zakupię również drugiej sztuki odzieży, ale sprzedawczyni nie zmieniła jednak zdania. W momencie, gdy opuszczałam sklep, przy kasie było jeszcze kilku klientów i z pewnością zdążyłabym zmierzyć jedną parę spodni. Nie rozumiem takiej małej elastyczności obsługi i niechęci poświęcenia klientowi dodatkowych kilku minut czasu, późna pora (sklep był otwarty tego dnia do 23) nie jest dla mnie wystarczającym wytłumaczeniem. Jeśli obsługa jest zmęczona, nie będzie w stanie również dobrze obsłużyć klienta więc najwidoczniej Mango powinno postarać się o krótsze zmiany dla swoich pracowników.
Obsługa w Lewiatanie jest przesympatyczna, bardzo dobrze doradza, jest duży wybór produktów wysokiej jakości, produkty są zawsze świeże. Szczególnie miłe są panie z działu garmażerii, nawiazują z klientami bardzi dobry kontakt i miło się z nimi rozmawia:) Uwielbiam robić zakupy w tym sklepie! Cieszę się, że jakość obsługi w sklepie jest tak wysoka, cieszę się również, że mogę robić zakupy w polskiej sieci.
Do Mix Electronics udałam się aby zakupić dekoder n telewizji. Obsługiwały mnie dwie młode panie. Były bardzo miłe i sympatyczne, jeśli zaś chodzi o kompetencje, to dobrze się uzupełniały. Jedyne, co nie podobało mi się w obsłudze, to jej dość wolne tempo - wizyta trwała ponad 30 minut i nie związane to było bynajmniej z podejmowaniem przeze mnie decyzji - dokładnie wiedziałam, jaka oferta mnie interesuje; wypełnianie danych do umowy i przyjmowanie płatności było dość długie. Ogólnie jednak moje wrażenie jest pozytywne i jestem skłonna przymknąć oko na niedociągnięcia ze względu na sympatyczną obsługę.
Chciałabym również dodać, że poziom cen w sklepie jest o wiele wyższy niż w RTV EURO AGD( dla przykładu : 32" Samsung B550 jest około 300 złotych droższy), w związku z czym na zakupy wybrałabym się raczej do RTV EURO AGD.
Szanowna Pani Anno.
Dziękujemy za cenne spostrzeżenia.
Z pewnością weźmiemy je pod uwagę.
Jest nam bardzo miło, że jest Pani zadowolona z obsługi w naszym krakowskim salonie.
Zapraszamy ponownie!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.